Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Пазарът на груповите пътувания ще се разраства

Платформата 15toGo у нас търси засега локални партньори за малки пазари

Пазарът на груповите пътувания ще се разраства

Снимка: Pixabay

Груповите пътувания са тепърва растящ сегмент на пазара на пътуванията. Това каза Петър Лозанов, съосновател на 15toGo, в предаването "Бизнес среща" по Bloomberg TV Bulgaria. Тенденциите и очакванията на потребителите рязко се променят. Ако преди една екскурзия е включвала 4-5 звезден хотел, сега хората търсят и по-различен тип преживявания.

Има огромна разлика между това да организираш успешно събитие и успешно пътешествие, уточни Петър Лозанов. 

"Платформата 15toGo цели да събере минималния оптимален обем от 15 души, които да потвърдят пътуването, като те могат да спечелят бонуси или да им се върне част от заплатената сума, ако пътуването достигне до определени цели, например да се удвои броят на участниците", поясни Лозанов.

Повечето компании, в които съм взимал участие, са компании, предоставящи услуги, т.е. там първоначалната инвестиция не е толкова голяма, подчерта той.

"Става дума за няколко хиляди или десетки хиляди лв. Финансирали сме със собствени средства. Намерихме инвеститори в наш близък кръг. Намерихме първите 60-70 000 лв. Подкрепиха ни и ключови играчи от технологичната сфера, а също и двама чуждестранни инвеститори. Опитваме се да намерим инвестиция и за следващия рунд", разкри той.

Взимаме 10% комисиона от всяка една сделка, сподели гостът по темата за бизнес модела на платформата. "Хората могат да печелят 5% от букинги от хора, които те са препоръчали. Разделяме печалбата си с тях в част от случаите. В последния месец имаме над 10 000 регистрации", поясни той.

Най-изгодната стратегия ни е да търсим локални партньори за малки пазари. След това – Англия, Америка, Канада. Таргетът ни е съставен от над 60% жени. В туризма desicion maker е жената. Adventure туризмът, party туризмът, luxury сегментът са актуални, отбеляза съоснователят на 15toGo.

"Искам да имплементираме изкуствен интелект, като крайната ни цел е да имаме възможност да предлагаме на хората да се свързват с релевантни профили от цял свят за съвместно пътуване".

Вижте още във видеото.

гледано: 1227   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

 

 

По статията работиха: Евгения Маринова, автор Екип на Bloomberg TV Bulgaria

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Bloomberg TV
Hellenic Petroleum прави преход от петролна към енергийна компания