Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Хардуер

SpaceX търси мениджър за бъдещия си космодрум в Тексас

По-рано компанията предостави някои дизайнерски концепции за това как могат да изглеждат идеалните ѝ космодруми

SpaceX търси мениджър за бъдещия си космодрум в Тексас

Мъск публикува тази живописна снимка на прототипа на Starship SN5 в средата на миналата седмица. Снимка: Elon Musk/SpaceX

SpaceX има големи планове за своето подразделение в Бока Чика, Тексас - където в момента изгражда и тества Starship, космически кораб от следващо поколение на компанията.


С нова обява за работа, забелязана от CNBC, компанията търси „Мениджър за развитие на курорти“, който да бъде базиран в Браунсвил, най-близкия съседен град до малкия район Бока Чика, където SpaceX изградил съществуващия си отдел за тестове и разработки.

С обявата се търси мениджър, който “да управлява развитието на първия курорт на SpaceX от началото до завършването му, с крайна цел да превърне Бока Чика в „Космопорт на 21 век“. Задачата ще включва наблюдение на целия процес на проектиране и строителство, както и получаване на всички необходими разрешителни за дейността и регулаторни одобрения, както и завършване на окончателното изграждане на съоръжението.

Още по темата


По-рано SpaceX предостави някои дизайнерски концепции за това как могат да изглеждат идеалните му космодруми, а изпълнителният директор Илон Мъск сподели намерението си да изгради плаващи космодруми както за междузвездното, така и за пътуването на Земята от точка до точка през юни, когато компанията обяви, че търси инженери за офшорни операции, които също ще бъдат разположени в Браунсвил.  В своя Twitter акаунт по онова време Илън Мъск потвърди, че работата върху създаването на тези плаващи платформи е вече започнала. „SpaceX изгражда плаващи космически портове от свръхтежък клас за полети до Марс и и Луната, както и за свръхзвукови полети около Земята“, написа Мъск.

„Hиe тpябвa дa cмe дocтaтъчнo дaлeчe, зa дa нe бeзпoĸoим нaceлeниeтo oт peгиoнa. Изcтpeлвaнeтo и ĸaцaнeтo нa eднa paĸeтa ca мнoгo шyмни. Ho плaвaщaтa плaтфopмa мoжe дa бъдe oтдaлeчeнa нa няĸoлĸo мили oт бpeгa“, дoпълвa Mъcĸ.

Toй ĸaзa oщe, чe тpaнcпopтиpaнeтo нa xopaтa oт бpeгa дo плaвaщия ĸocмoдpyм и oбpaтнo мoжe дa cтaвa c нeщo ĸaтo peaĸтивния aпapaт Frаnсіѕсо, ĸoйтo ce пpoизвeждa oт aвcтpaлийcĸaтa ĸoмпaния Іnсаt и ĸoйтo мoжe дa paзвивa cĸopocт дo 107 ĸм/ч.


Тази нова публикация подсказва, че SpaceX ще се стреми да създаде преживяване от типа “от край до край”  извън космическия полет, може би в по-голяма степен с това, което Virgin Galactic изгражда при поделението си Spaceport America в Ню Мексико. Virgin постави голям акцент върху клиентското преживяване, което предоставя на своите туристи, както по отношение на кабината на пътническите космически превозни средства, така и на удобствата, налични на земята на мястото на изстрелване.

SpaceX подготвя собствени превозни средства за частни изстрелвания на астронавти, като обяви планове да предложи орбитални полети за връщане за клиенти, използващи Dragon, който сега е по-близо до всякога до сертифицирането за човешки полети, благодарение на това, че осъществи връщане на Земята с астронавтите от НАСА Боб Бенкен и Дъг Хърли на борда. Тази демонстрационна мисия бе последното изискване в процеса на нейното сертифициране и SpaceX сега е напът да стартира частни космически мисии още през следващата година. 

По статията работи: Бойчо Попов
Още по темата: Хардуер НАСА SpaceX Илон Мъск

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (2)

0
 
0
 
2
Hahoto до: zelka007
преди 1 месец
Зелев, бързо и безаварийно възстановяване!!!!!
3
 
2
 
1
преди 1 месец
ами в бока чика доста сериозен комплекс си става , ще трябва някой да го управлява ... :))) ... следващия прототип sn6 , който е близнак на sn5 , е готов . ще лети и той на 150 метра . с тези двата ще настройват и дооправят старта на раптора и контрола на тягата . sn8 , с който ще пробват полет на 20км височина , също е пред завършване , за него има и конус и управляващи плоскости , и три раптора . аз се чудех защо са толкова големи управляващите плоскости . и онези дни гледах едно кратко клипче на теоретичната разработка . ами това огромно тяло с помоща на тези плоскости ще планира като совалките при приземяване и на височина около 1км ще включи агресивно двигателите и ще се приземи като фалконите ... :))) ... ще се построят поне 20 прототипа за тестове докато видим вече истинска готова за употреба ракета ...

дядя вова , за теб специално , оня ден фалконът е извел още 57 спътника и се е приземил успешно за пети път ... рогозин ще прави ли такъв батут или ще карат със старите ... ?!

Още от Хардуер
Китай, Япония и САЩ контролират 60% от инсталираните индустриални роботи по света