Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Нанков: На пътя София-Своге е трябвало да бъде полаган друг вид асфалт

По думите на министъра един от участниците в консорциума изпълнител вече е отстранил дефектите от своя участък, а другият предстои да ги отстрани

Нанков: На пътя София-Своге е трябвало да бъде полаган друг вид асфалт

Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Investor Media Group

Първият анализ на асфалта на пътя край Своге, където на 25 август стана тежък пътен инцидент, при който загинаха 17 души, е показал, че е трябвало да се слагат съвсем друг вид материали. Това каза министърът на регионалното развитие и благоустройство Николай Нанков на излизане от Националната следствена служба, където беше разпитан като свидетел, съобщава БТА. 

Още по темата

Той посочи, че цялото трасе от пътя е предвидено за тежко и среднотежко движение и поради тази причина е трябвало да се слагат съвсем други материали от тези, които първият лабораторен анализ е показал, че са използвани. Нанков предположи, че може да се наложи да се ползват услугите и на международна лаборатория.

Той коментира, че това е второкласен път, изпълняван по програма "Транзитни пътища" - за транзитен трафик, за големи натоварвания, което означава, че настилката трябва да е от най-високо качество, основно в износващия слой.

Министърът увери, че участъците от пътя, където има дефекти, ще бъдат ремонтирани максимално бързо. Той уточни, че единият участник от консорциума вече е отстранил дефектите по своя участък. Другият участник вчера е депозирал писмо до АПИ, че ще отстрани проблемите в неговия участък в София-област.

По думите му след слагането на знака за ограничение от 30 км/ч в участъка, където стана катастрофата, средната скорост там в момента е около предишното ограничение (40 км). В момента там са поставени светещи лампи, полицейски екипи контролират движението. Екипи на АПИ почистват храстите.

По статията работиха: Ралица Пейчева, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (4)

0
 
3
 
4
dnp_m до: pass
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
Асвалта отговаря на БДС
0
 
7
 
3
mrynmryn до: pass
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
Никакъв шанс. фирмата май е близка до един млад милионер, депутат, с размерите на малък камион.
3
 
10
 
2
преди 3 месеца
Тоя палячо всеки ден с нов номер. Усеща, че края му е близо и ръси мозък и захар. Напомня ми за един хидроинженер, тесен специалист.
4
 
17
 
1
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
Нека сега фирмата положила нискокачествения асфалт да си понесе последствията. Да ремонтира пътя за своя сметка, да компенира пострадалите и жертвите, както от този инцидент, така и от предните. Ако трябва да фалира дори, но да си плати за гяволъка. Както Бойко обича да казва, ние от такива фирми нямаме нужда.

Още от Икономика и политика
Българите определят 2018 за по-лоша от 2017, но очакват по-добра 2019 година