IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

НЗОК пуска мобилно приложение за обратна връзка с гражданите

Така могат да изразяват мнението си за получените от тях здравни услуги

17:23 | 10.06.20 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) е подготвила мобилно приложение, което предоставя възможност за бърз и лесен достъп до институционална информация, чрез специални нотификационни съобщения на телефоните на всеки, който го е инсталирал, съобщават от НЗОК

Чрез рубрика „Обратна връзка“ на мобилното приложение гражданите могат да изразяват мнението си за получените от тях здравни услуги в извънболничната, болничната и денталната помощ, както и в аптеките.

Приложението не ангажира потребителите със споделяне на лични данни или данни за лечебното заведение, към което са се обърнали за преглед, изследвания, лечение и т.н.

Анкетата може да се попълни дори и в метрото, в автобуса – след като пациентът излезе от контакт с лечебното заведение.

Мобилното приложение може да бъде инсталирано през Google play или App store за различните операционни системи.

То е в тестови режим и предстои да заработи в началото на следващата седмица.

„Обратната връзка с гражданите е от особена важност за НЗОК в стремежа й да подобри качеството на предоставяните здравни дейности. Приложението ще даде възможност да се покажат проблемните места при оказване на медицинска помощ и да се предприемат необходимите мерки за тяхното коригиране“, посочват от касата.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:36 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още