Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Потребителите се оплакват от провалени почивки и събития в пандемията

Заради огромното количество жалби за отменени полети и провалени почивки процесът понякога отнема седмици и дори месеци, посочи директорът на ЕПЦ България

гледано: 1413   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
1 гласа
Потребителските жалби по време на пандемия най-често са свързани с желанието на хората да си възстановят средства за вече закупени билети. Много хора се оплакват от провалени почивки, по-малък е броят на жалбите, свързани с провалени събития, концерти и изложби. Това съобщи в ефира на Bloomberg TV Bulgaria, в предаването “В развитие” Соня Спасова, директор на Европейски потребителски център България.
Още по темата

Според нея в сравнение с началото на пандемията жалбите намаляват, но „не чувствително”.

Спасова обясни, че в случай на отменен полет, както и при невъзможност за посещение на дадено място или събитие, потребителите трябва да се свържат първо с търговеца и ако не получат отговор, могат да се обърнат към Европейския потребителски център за съдействие.

“Центърът има възможност за различни ходове”, посочи тя, но поясни, че трябва да се има предвид, че заради огромното количество жалби, процесът понякога отнема седмици и дори месеци.

Експертът посъветва потребителите да проверяват внимателно - възможно най-близо до датата, на която трябва да пътуват - дали мястото, което са си избрали, е отворено, има ли изискване за карантина.

“Необходимо е хората предварително да проучат с голямо внимание посоката, в която искат да се отправят, за да могат наистина да пътуват”, каза директорът на Европейския потребителски център.

По думите на Спасова потребителите трябва да бъдат много внимателни и при онлайн търговията, която отбеляза ръст при кризата с коронавируса. Тя препоръча да се проверяват търговците, за да се избегнат евентуални проблеми в бъдеще.

Директорът на Европейския потребителски център напомни, че в началото на пандемията е имало жалби, свързани с маски и защитни предпазни средства, но те все пак са били изолирани случаи.

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Видео материали с всички гости на предаването “В развитие” гледайте тук

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Петя Стоянова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Икономика и политика
Министерството на финансите очаква излишък от над 890 млн. лв. към септември