Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Европа

ЕК: Държавите могат да преговарят за ваксини, но извън стратегията на ЕС

Още е много рано да коментираме какво ще е съдържанието на ваксинационните сертификати

0
 
0
 
2
преди 1 месец
май ше треа ена колективна жалба да се напрай за рекламна кампания на лекарства с неизвестен край и да ви го боднат фустата ми се струа .... мдам така ше стане накрая
0
 
0
 
1
преди 1 месец
Тиквесторо аз мисля че вие сте подсъдими даже според ей тоз закон

https://www.youtube.com/watch?v=yY06LImqWnk

Чл. 6. (1) Не се допуска реклама за населението, в която:
1. се създава убеждение, че използването на лекарствения продукт изключва необходимостта от медицинска консултация или хирургическа намеса (чрез поставяне на диагноза, предложение за даване на съвети за лечение по пощата и др.);
2. се внушава, че ефектите от употребата на лекарствения продукт са гарантирани, не се съпровождат от нежелани лекарствени реакции или са по-добри или равностойни на тези, получени при друго лечение или при употребата на друг лекарствен продукт;
3. се внушава, че здравето може да бъде подобрено чрез прилагането на лекарствения продукт;
4. се внушава, че неупотребата на лекарствения продукт може да увреди здравето;
5. информацията е насочена изключително или главно към вниманието на деца;
6. информацията се позовава на препоръки от учени, медицински специалисти или други лица, които поради своята популярност биха могли да поощрят употребата на лекарствения продукт;
7. се внушава, че лекарственият продукт е храна, козметичен продукт или друга стока;
8. се внушава, че безопасността или ефикасността на лекарствения продукт се дължи на неговия природен произход;
9. се представя описание или подробно изложение на дадена история на заболяване, което води до неправилно самостоятелно поставяне на диагноза;
10. се претендира, че е налице лечебен ефект чрез използване на неправилни, заплашващи или подвеждащи изрази;
11. се представят неправилно, чрез заплашващи или подвеждащи изрази, промените в човешкия организъм, възникващи при дадено заболяване или увреждане, както и въздействието на лекарствения продукт върху човешкия организъм;
12. се посочват конкретни заболявания и симптоми, като: туберкулоза, болести, предавани по полов път, други сериозни инфекциозни заболявания, онкологични заболявания, хронично безсъние, диабет и други метаболитни и ендокринни заболявания;
13. се подчертава изрично, че лекарственият продукт е разрешен за употреба.
(2) Изискването на ал. 1, т. 4 не се отнася до рекламните кампании по ваксиниране по чл. 248 ЗЛПХМ.