Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Централна и Източна Европа

Русия влага милиарди рубли в модернизирането на жп връзки за износ на въглища

Президентът на страната Владимир Путин залага, че въглищата все още имат бъдеще

2
 
3
 
5
vzhekoff до: Achtung
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Това на стоенчо-Пръдлето от 3-ти коментар няма как да му влезе в кратуната, понеже освен да пърди и да се напива от заранта, друго не може.
2
 
6
 
4
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Статията много набляга на въглищата, а пропуска факта, че Китай пуска все повече блок-влакове до западна Европа и въпреки отпуснатите десетки млрд долари по ака южния"път на коприната" , те все още си пътуват през Русия. Да не говорим, че по млрд/тон/км руските жележници превозват 10 пъти повече отколкото всички железници в европейския съюз взети заедно. Та въпросните 10 млрд за основните им жп магистрали дълги хиляди км са съвсем скромна суми, модернизацията за 150км жп линия София-Пловдив до 160км/ч ще е доста над 2 млрд лв за 3 лота.....
4
 
5
 
3
Стоян Петров до: дядя Вова
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Макар и тpoл, би следвало да имаш зачатъци на мисловн дейност. Уви! Статията може да е итересна за човек, който си няма понятие от "широката руска душа". В случая става въпрос за крадливата част на тази душа, но всичко по реда си. След строителството на транспортните магистрали те вероятно ще се окажат слабо натоварени и неефективни, както газопроводите например. Всичко се прави с цел усвояване на средствата от правилните хора. В руският фонд за национално благосъстояние се заделят сумите от износа на нефт, когато цената му е над 42 $ за барел. В частните руски пенсионни фондове има средства, макар и преводите към тях в момента да са замразени. На тези пари е хвърлила око дружинката на путин. Специално за средствата от пенсионните ще купят акции на РЖД, които няма да може да се продават, а ще носят само дивидент. Вероятно и с фонда за национално благосъстояние ще постъпят така. Със сигурност ще има печеливши и това са изпълнителите на обекта, евнтуално въглищарите но не и друг. Дивиденти ще се раздават, толкова колкото раздава нашето БДЖ. Наистина всяко начинание е рисково, но това е направо обречено.
4
 
5
 
2
преди 1 месец
Божкеййййй!Как още едно трасе, конкурент на морските пътища на англо-саксите стана вагонетки на въглища.Това ще е по същество 3-та транс-сибирска магистрала.Ма то журналята една война може да я изкарат митинг.
4
 
5
 
1
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Износ на въглища? Успех! Може и волски каруци да почват да изнасят, че и те много се търсят в 21ви век!