Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Калоян Желев: Политиците ни са със широко затворени очи за електрификацията

България не е готова за прехода към електромобили, спешно трябва да се инициира обществен дебат, смята автомобилният експерт

1
 
2
 
3
преди 2 месеца
Поредният ***, който си мисли, че суровините идват от магазинът, а токът - от контактът.
2
 
1
 
2
преди 2 месеца
много е прав човекът . прави впечатление колко много електрички вече вървят из софето . преди виждах по една-две из трафикът дневно , а сега има постоянно . а зарядна инфраструктура йок . на всяка известна на мен зарядна от средно ниво , постоянно висят по няколко да се зареждат . има доста плъг-ин хибриди също . бих дал пример с южна корея , въпреки че финансово не сме съпоставими , но все пак ... в сеул , са решили през '18 до '22 да инсталират 1ГВт соларни панели по всички обществени и частни сгради с добро южно слънцегреене . поставили са си национална цел до '30 - 30% от автомобилният им парк да са електрички . строят едни от най-модерните в момента вятърни паркове - естествено с европейски турбини и инфраструктура . понеже при тях е дълбочко крайбрежието ще строят и мрежа от плаващи вятърни централи . до '30 имат график за 8,2ГВт вятърен капацитет за $43млрд . до '50 са твърдо решили да постигнат въглероден неутралитет . имат план !!!!! ... и това е държавата дето може самостоятелно да си строи ядрени централи ... :))) ... у нас ако питаш форумните енергетици ще ти обяснят всичко кое как и колко е невъзможно ... :)))
1
 
4
 
1
преди 2 месеца
Няма профилна снимка
Автора е в заблуда - в Б-стан всички общински електромобили са 100% спонсорирани от бюджета :) Частниците както обикновено го ду-хат.