Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Nestle инвестира 3,6 млрд. долара в борбата с климатичните промени

Компанията планира 100% от използваното електричество в 800-те Ѝ фабрики да е от възобновяеми източници до пет години

Nestle инвестира 3,6 млрд. долара в борбата с климатичните промени

Снимка: Bloomberg L.P.

Най-голямата хранително-вкусова компания в света - Nestle, съобщи, че ще инвестира 3,2 млрд. швейцарски франка (3,6 млрд. долара) през следващите пет години за борба с климатичните промени.

Компанията ще посади 200 млн. дървета през следващото десетилетие и ще помогне на фермери и доставчици да преминат към регенеративно земеделие, съобщи производителят на KitKat в четвъртък, цитиран от Bloomberg. Марките Nespresso, Perrier и San Pellegrino трябва да станат въглеродно неутрални до 2022 г., а останалата част от портфолиото с бутилирани води – до 2025 г.

Хранително-вкусовата промишленост се опитва да подобри репутацията си на фона на критики за вредите върху околната среда, които нанася с производството си и с неустойчивото пакетиране на продукти. Nestle вече похарчи 2 млрд. франка за насърчаване на рециклирането на пластмаса.

В сряда PepsiCo Inc. обеща да използва само рециклирана пластмаса за бутилиране на своите едноименни продукти на девет европейски пазара до 2022 г. От Danone пък обявиха инвестиция в размер на 2 млрд. евро в устойчиви проекти през следващите три години.

Още по темата

„Бизнес лидерите не могат повече да си позволяват да бъдат скептично настроени и непрекъснато търпеливи“, коментира главният изпълнителен директор на Nestle Марк Шнайдер в коментар за сп. Fortune.

Той определи настоящата ситуация в сектора с тази, с която мениджърите в автомобилната индустрия са били изправени през 70-те и 80-те години, избирайки да инвестират милиарди долари в производството на по-малки и по-икономични коли, които са и по-евтини.

Nestle също така съобщи, че планира да получава 100% от използваното електричество в производството си в своите 800 фабрики от възобновяеми източници в рамките на следващите пет години. Също така компанията планира да увеличи портфолиото си от растителни храни и напитки.

Когато компанията си постави за цел да произвежда нула нетни емисии парникови газове до 2050 г., Шнайдер заяви, че климатичните промени са един от най-големите рискове за бъдещия бизнес на компанията.

Nestle посочва, че предприетите мерки ще ѝ помогнат да намали наполовина въглеродните си емисии до 2030 г.

По статията работиха: Елена Илиева, редактор Миглена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Waldorf Astoria откри най-големия частен остров на остров на Малдивите