Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Spotify прави експанзия на още 85 пазара

Компанията продължава да преследва амбициозните си цели за броя на потребителите на услугата си

Spotify прави експанзия на още 85 пазара

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

Шведската компания за музикален стрийминг Spotify вече има солидно присъствие по света, но планира още по-голяма експанзия. Фирмата потвърди, че в следващите дни ще пусне платформата си на още 85 пазара, пише Engadget.

Всичко това е част от усилията услугата ѝ да достигне „над 1 млрд.“ потребители. За да осигури работата си на тези нови пазари, Spotify официално е добавила поддръжка на още 36 езика в платформата си.

Spotify пусна услугата си преди десетилетие, а в момента тя е налична в 93 държави и има над 345 млн. месечно активни потребители, предава Ройтерс.

Още по темата

Освен това Spotify пусна нова абонаментна услуга Spotify HiFi, в рамките на която премиум абонатите на определени пазари ще могат да слушат песни с по-добро качество на звука.

По думите на Алекс Норстром, главен директор Freemium бизнес в Spotify, компанията ще направи експанзия на пазари в Азия, Африка, Европа и други места по света. Фокусът ще падне върху Бангладеш, Пакистан и Нигерия, тъй като те имат „най-бързо растящата интернет популация в света“.

Най-забележителният пропуск в списъка с нови пазари на Spotify е Китай, където компанията си партнира с Tencent Music.

По статията работи: Елена Кирилова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Новият „Убийствен пъзел“ обещава силен уикенд за боксофиса