Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Daimler очаква силна възвращаемост от продажбите на своя флагман EQS

Електромобилът е първият автомобил на Mercedes-Benz, изграден върху иновативна платформа за електрически превозни средства

Daimler очаква силна възвращаемост от продажбите на своя флагман EQS

Снимка: Bloomberg L.P.

Новият електрически седан на германския автомобилен производител Daimler AG ще генерира добра възвръщаемост още от своята пазарна реализация, тъй като автомобилът разполага с най-добрата технология, заяви главният изпълнителен директор на концерна Ола Калениус, цитиран от Bloomberg. 

Още по темата

Mercedes EQS, който ще дебютира тази седмица, ще донесе атрактивни печалби, въпреки че ще изостава в това отношение от своя аналог с двигател с вътрешно горене заради по-големите разходи при компонентите, посочи Калениус в интервю за Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung.

„Логиката остава същата: най-добрият сегмент обещава най-добрия марж на печалбата“, изтъква той.

EQS е първият автомобил на Mercedes-Benz, дъщерно дружество на Daimler, изграден върху специална платформа за електромобили.

Автомобилът ще предлага пробег с едно зареждане на батерията от 770 километра (478 мили), което ще го превърне в лидер по този показател, според Калениус.

Производителите на автомобили все по-ясно се ангажират да електрифицират своите продукти и да се конкурират успешно с Tesla Inc. и редица други стартъп компании, чиито пазарни оценки надвишават тези на традиционните концерни.

Миналият месец най-големият европейски автомобилен производител Volkswagen AG обяви плановете си да предизвика Tesla за лидерското място в сегмента на електромобилите и да излезе начело по продажби през 2025 г., докато General Motors Co. заяви, че ще прекрати производството на автомобили с двигатели с вътрешно горене до 2035 г.

Daimler може да направи своя автопарк въглеродо неутрален до 2039 г. по-бързо от очакваното, споделя Калениус, който обяви целта преди две години.

„Това вероятно ще се случи по-бързо, предвид динамичния темп, който наблюдаваме днес“, добавя той.

По статията работи: Аспарух Илиев

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Ford залага на твърдотелните батерии