Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Френският автомобилен пазар също страда от началото на годината

Делът на дизеловите автомобили при новите регистрации отново се е понижил до историческия минимум от 34%

Френският автомобилен пазар също страда от началото на годината

Снимка: Архив Ройтерс

Регистрациите на нови автомобили във Франция са намалели с 2,3 процента през март, според публикуваните днес данни на Комитета на френските автомобилостроители (CCFA), цитирани от Ройтерс и БТА. Така френският автомобилен пазар отчита спад от началото на годината.

През миналия месец са регистрирани 225 819 нови лични автомобила, което представлява спад от 0,6 процента за три месеца, докато пазарът все още отчита леко увеличение от 0,5 процента за два месеца.

Още по темата

Френският автомобилен пазар не започна добре 2019 година, отчитайки спад от 1,12 процента през януари. Това е петият пореден месец на понижения поради смущенията, предизвикани от по-стриктния цикъл на сертифициране според Световната хармонизирана процедура за тестване на леки автомобили (WLTP), както и от общото забавяне на търсенето в световен мащаб.

През февруари новите регистрации се увеличиха с 2,1 процента преди отново да отбележат спад през март.

"Тази тенденция би трябвало да се засили през 2019 година", коментира Максим Льомерл, автомобилен анализатор към Еuler Hermes. През цялата година регистрациите на нови автомобили във Франция ще отбележат спад от 1 процент, според прогнозата на Еuler Hermes.

Анализаторът вижда в тази тенденция последица от развитието на европейския регулаторен контекст, което ще доведе до въвеждането на по-строги норми до 2020 година и кара новите купувачи да са по-внимателни.

Комитетът на френските автомобилостроители потвърди днес прогнозата си за застой в регистрациите на нови автомобили през цялата 2019 година във Франция. Френският център за автомобилни анализи Cetelem прогнозира спад от 3 процента.

Делът на дизеловите автомобили при новите регистрации отново се е понижил до 34 процента, исторически минимум, който вече бе отчетен през януари. Тази технология, която изпадна в немилост след скандала с манипулираните емисии на Volkswagen има толкова нисък пазарен дял за първи път от внезапния скок, който отчете през 90-те години и в началото на 2000 година за сметка на бензина. 

По статията работи: Магдалена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Франция иска да подсили съюза между Renault и Nissan