Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Силните продажби в Южна Корея и САЩ насърчиха резултата на Hyundai

Продажбите на концерна в Китай се сриват с 19% до най-ниското си ниво от 2009 г. насам

Силните продажби в Южна Корея и САЩ насърчиха резултата на Hyundai

Снимка: Ройтерс

Южнокорейският производител на автомобили Hyundai Motor обяви 24-процентен ръст на нетната печалба за първите три месеца на годината, с което надмина очакванията на анализаторите, съобщава Ройтерс. 

Още по темата

С основна заслуга за добрите резултати са силните продажби на американския пазар, както и подобряването на бизнеса на местно ниво, което компенсира слабото представяне на пазара в Китай.

Hyundai регистрира нетна печалба за периода януари-март 2019 г. на стойност 829 млрд. вона (721,81 млн. долара) срещу 668 млрд. вона година по-рано.

Тези данни са над прогнозираните от анализаторите 758 млрд. вона, посочват от Refinitiv.

Оперативната печалба на дружеството отбелязва ръст от 21% до 825 млрд. вона, докато приходите ѝ за тримесечието се повишават със 7 на сто до 23,99 трлн. вона.

Тримесечните продажби в Китай се сриват с 19% до своето най-ниско ниво от 2009 г. насам, водени от липсата на атрактивни модели и силната конкуренция от местни и чуждестранни компании.

Забавянето на ръста при продажбите в Китай през първото тримесечие на годината, след първото им свиване от близо три десетилетия насам през 2018 г., оказва своето въздействие и върху представянето на концерна.

За сравнение, продажбите на Hyundai в Южна Корея отчитат ръст от 9 на сто до своето най-високо ниво от 2002 г., подпомогнати от доброто пазарно представяне на новия модел SUV (sport utility vehicle) Palisade на фона на понижението при продажбите на конкурентните модели на General Motors, Renault, Mercedes Benz и BMW.

В САЩ Hyundai отбелязва покачване на продажбите с 2% въпреки сериозната промяна във фокуса на местните купувачи, които се насочват към по-големите модели превозни средства.

През изминалата седмица корейският производител нае бившият мениджър в Nissan Хосе Муньос като ръководител на бизнеса в САЩ, заменяйки Уилям Лий, който се задържа на тази позиция по-малко от година.

Назначаването има за цел да помогне на компанията да се пребори с проблемите около разследването на американските регулаторни власти във връзка със забавянето по отстраняването на проблем по двигателите.

Опасността от налагането на мита върху вноса на автомобили също помрачава прогнозата на компанията относно нейното бъдещо представяне в САЩ.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Германски съд постанови в полза на собственици на дизелови Volkswagen