Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Volkswagen отчита втория си по големина месечен пазарен дял през май

Както при скандала с дизеловите автомобили през 2015 г., Volkswagen отново е в състояние да преодолее кризата и да излезе по-силен, изтъкват от JATO

Volkswagen отчита втория си по големина месечен пазарен дял през май

Снимка: Bloomberg L.P.

Представянето на Volkswagen Group през последните месеци по отношение на продажбите е впечатляващо. Германската автомобилна група записва своя втори по големина пазарен дял за последните 20 години на фона на предизвикателствата, пред които е изправена индустрията. Делът на концерна от общите европейски продажби достига 28,14% през май възлиза на 28,14% през май, изоставайки само от април 2020 г., когато делът на Volkswagen достига 29,23%., става ясно от изчисления на JATO. 

Още по темата

Положителните резултати се дължат на силното представяне на марки като Audi, Skoda, Seat и Cupra. Общите продажби бяха стимулирани от нарастващото потребителско търсене на електромобили и SUV модели, като Volkswagen води в Европа и при двата сегмента.

Представянето на германския концерн през май показва ефективното му адаптиране към пазарната действителност в момент, когато потребителското търсене вече се възстановява от миналогодишните блокади, свързани с коронавируса.

Въпреки че Европа е зрял пазар, електромобилите и SUV моделите са ключови сегменти, които все още показват значителен потенциал за растеж. „Както при скандала с дизеловите автомобили през 2015 г., Volkswagen отново е в състояние да преодолее кризата и да излезе по-силен“, посочват от JATO.

Volkswagen Golf оглави класацията при моделите, докато Volkswagen T-Roc се позиционира като най-продавания SUV в региона. Model 3 на Tesla оглави класацията при изцяло електрическите автомобили с 301-процентен ръст на продажбите спрямо година по-рано до 8762 броя. Втори е VW ID.3 с 6031 продадени превозни средства, следван от Renault Zoe (5738), Skoda Enyaq (5223) и VW ID.4 (4620).

При плъгин хибридите лидер Ford Kuga с 4794 продадени автомобила, което е ръст на годишна база от 205%. Втори е Peugeot 3008 (3954), следван от Volvo XC40 (3833) и Seat Leon (3019).

При общите продажби след Golf се нареждат Renault Clio, Fiat 500, Volkswagen T-Roc, Toyota Yaris, Peugeot 2008, Peugeot 208, Opel Corsa, Dacia Sandero и Skoda Octavia.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Божидарка Чобалигова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Мъск: Кризата с чиповете може да бъде решена още през 2022 г.