Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

По света

WeWork е вложила 2,5 млрд. долара в глобалното си разширяване миналата година

Към края на 2018 г. компанията е присъствала в 100 града с 425 локации

WeWork е вложила 2,5 млрд. долара в глобалното си разширяване миналата година

Снимка: Архив Ройтерс

Бързо разрастващата се компания за споделени офиси WeWork е вложила миналата година 2,5 млрд. долара за разширяване на глобалните си операции, показват документи, цитирани от Financial Times.

Данните сочат, че компанията, която се радва на главозамайващ растеж и се превърна в най-големия наемател на офиси в Лондон и Ню Йорк, е вложила 2,5 млрд. долара в „инвестиционни дейности“ през 2018 г.

Още по темата
Разходите са били финансирани от 2,7 млрд. долара, предоставени от инвеститори и кредитори, показват документите. WeWork е подкрепяна от японската SoftBank и нейния Vision Fund на стойност 100 млрд. долара. Компанията за споделени офиси е навлязла в сто града с 425 локации към края на 2018 г. Но разширяването си има цена.

Компанията съобщи, че разходите ѝ за растеж и развитие на нови пазари са нараснали над три пъти спрямо година по-рано до 477 млн. долара през 2018 г., а продажбите и разходите за маркетинг са достигнали 379 млн. долара, или повишение със 164% спрямо година по-рано.

Като цяло оперативните разходи са се увеличили с 93% до 3,5 млрд. долара, показват документи. Те са нараснали по-бавно в сравнение с приходите на компанията, които са се увеличили над два пъти до 1,8 млрд. долара. Така нетната загуба за годината е достигнала 1,9 млрд. долара, показват обявени по-рано данни за медиите.

SoftBank, която е най-големият инвеститор в WeWork, снижи по-рано тази година инвестицията си в компанията до 2 млрд. долара, което е доста под 16-те милиарда долара, обсъждани миналата година. Последната инвестиция даде на компанията пазарна стойност от 47 млрд. долара, което е 16 пъти повече от най-големия й конкурент IWG. Листнатата на борсата в Лондон компания управлява брандовете Regus и Spaces и миналата година набра приходи от 3,3 млрд. долара.

За разлика от IWG обаче WeWork расте бързо и много от локациите й са новооткрити – тя определи 161 от 425-те си офиса като зрели локации, или сгради, които работят от най-малко 18 месеца.

По статията работиха: Божидарка Чобалигова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от По света
Кои са опасните зони на нововъзникващите имотни пазари в света?