Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Facebook променя рекламните си инструменти преди нововъведенията на Apple

Двете компании продължават да спорят за начините, по които се събират данни за онлайн потребителите

Facebook променя рекламните си инструменти преди нововъведенията на Apple

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

Facebook обяви, че прави промени в своите рекламни инструменти, така че да се съобрази с предстоящото обновяване на правилата за поверителност на Apple, които ограничават ефективността на функциите за събиране на данни, използвани от рекламодателите, предава Ройтерс.

Най-голямата социална мрежа в света влезе в спор с Apple заради новата функция „App Tracking Transparency”, която се очаква да бъде пусната заедно с най-новия софтуерен ъпдейт за iPhone още през тази седмица.

Промените ще позволят на потребителите да блокират рекламодателите, така че да не могат да следят поведението им в различни приложения.

Apple твърди, че защитава правата за опазване на личните данни, но е остро критикувана от Facebook, разработчици на приложения и стартъпи, чиито бизнес модели разчитат на рекламното проследяване.

Още по темата

На 21 април Facebook заяви, че промените в нейните рекламни инструменти ще ограничат начините, по които таргетираните аудитории могат да бъдат избирани и как се измерва успехът на рекламните кампании.

Компанията твърди, че инвестира в технологии за засилване опазването на неприкосновеността, за да минимизира обема на данните, събирани от потребителите.

Facebook и Apple спорят и за комисионата, която производителят на iPhone прибира от приложенията, публикувани в App Store. Социалната мрежа подкрепя малките разработчици, които са най-засегнати от тази политика.

Вижте още технологични новини във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria!

гледано: 1503   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

По статията работи: Елена Кирилова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
Tinder очаква "Лято на любовта"