Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Софтуер

Потребителите на iPhone в САЩ са похарчили средно по 138 долара за приложения

Пандемията доведе до 38% ръст на разходите за приложения на годишна база

Потребителите на iPhone в САЩ са похарчили средно по 138 долара за приложения

Снимка: Pixabay

Американските потребители са похарчили средно по 138 долара за приложения за iPhone миналата година. Това представлява повишение от 38% на годишна база, до голяма степен предизвикано от влиянието на пандемията, сочат нови данни на Sensor Tower, цитирани от Tech Crunch.

През 2020 г. потребителите са се насочили към приложения за iPhone за работа, учене, развлечения, пазаруване и други, изтласквайки разходите до нов рекорд и до най-големия годишен растеж от 2016 г., когато скокът беше с 42% на годишна база.

Sensor Tower твърди, че очаква тенденцията за нарастване на потребителските разходи да се запази и през 2021 г Компанията прогнозира, че разходите от потребител на активен iPhone в САЩ ще достигнат средно 180 долара. Това отново ще е свързано, или поне отчасти, с влиянието на пандемията и на по-големите разходи за мобилни игри от страна на потребителите, прекарващи повече време у дома.

Още по темата

Миналата година по-високите разходи за приложения за iPhone в САЩ повториха глобалните тенденции – потребителите похарчиха рекордните 111 млрд. долара за приложения за iOS и Android по данни на Sensor Tower. Според App Annie сумата е 143 млрд. долара, но тук са включени и магазини за приложения за Android на трети страни в Китай.

Най-голям дял от разходите за приложения за iPhone в САЩ през 2020 г. е бил насочен към игрите. Сумата, похарчена от потребител за мобилни игри, е скочила с 43% спрямо година по-рано, когато възлизаше на 53,80 долара. През 2020 г. тя е 76,80 долара. Това е с над 20 процентни пункта по-високо спрямо 22-та процента растеж, наблюдаван между 2018 г. и 2019 г., когато разходите за игри се увеличиха от 44 долара до 53,80 долара.

Американските потребители са похарчили най-много за игри пъзели, като Candy Crush Saga и Gardenscapes, които може да са им помогнали да се разсеят от новините и стреса, свързани с пандемията. В тази категория са похарчени средно по 15,50 долара на активен iPhone. На второ място са казино игрите с 13,10 долара, което е свързано с факта, че физическите казина бяха затворени заради блокадите. Стратегическите игри също са записали повишение на разходите на потребителите през 2020 г.

Друга голяма категория за разходи вътре в приложенията е "Развлечение". След като кината и театрите затвориха врати, потребителите се насочиха към стрийминг приложенията. Средните разходи на устройство в тази категория са вторите по големина – 10,20 долара, с 26% повече спрямо сумата от 8,10 долара, похарчена през 2019 г.

Другите категории в топ 5 по разходи са "Снимки и видео" (ръст с 56% до 9,80 долара), "Социални мрежи" (ръст с 41% до 7,90 долара) и "Лайфстайл" (ръст с 14% до 6,50 долара).

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Софтуер
Robinhood и Coinbase оглавиха класацията на App Store в САЩ