Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Софтуер

Vivacom планира и физически карти към дигиталния си портфейл

Компанията се радва на силен интерес към новото си предложение

Vivacom планира в най-скоро време да предложи и физическа карта към своя дигитален портфейл. Това разкри в технологичния подкаст “Update” на Bloomberg TV Bulgaria Миглена Инджова, ръководител продуктово развитие в отдел „Финтех и дигитални услуги“ във Vivacom.

„Ще предложим много интересна функция, но нека запазим това за момента, в който сме готови“, коментира още тя, без да разкрива повече подробности.

В момента компанията предлага виртуални карти към своя електронен портфейл Pay by Vivacom.

„Наблюденията ни са, че те се използват доста. Ръстът на онлайн плащанията е наистина голям. Отдаваме го, разбира се, на условията от последните месеци“, посочи още Инджова.

Тя подчерта, че дигиталният портфейл е наличен от март тази година, но компанията отчита силен интерес от страна на потребителите.

Още по темата

По думите на Миглена Инджова освен съхранението на пари, дигиталният портфейл предоставя възможност и за съхранение на много повече неща – карти за лоялност, касови бележки от извършени плащания и други.

„Има портфейли, които позволяват съхраняване на билети за концерти, ваучери и много различни стоки. Но основното предназначение е извършването на финансови трансакции“, посочва тя.

Според Инджова по-голяма част от бизнесите и фирмите в България вече се преориентират към предоставяне на повече методи за различно разплащане от кешовото. В този смисъл тя не вижда особено изоставане на България от другите европейски държави, където мобилните и онлайн разплащанията като цяло набират скорост.

Целия трети епизод на подкаста „Update” можете да чуете от записа.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Софтуер
Питър Наваро: Лидерът на TikTok е кукла на конци