Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стил

Adidas: Продажбите в Китай се връщат по-бързо към растежа от очакваното

В Европа, Северна и Южна Америка ръстът е по-плавен

Adidas: Продажбите в Китай се връщат по-бързо към растежа от очакваното

Снимка: Noriko Hayashi/Bloomberg

Германският производител на спортно облекло Adidas заяви, че продажбите в Китай, Тайван, Хонконг и Макао са се върнали към растежа по-бързо от очакваното след блокадата, докато отварянето на бизнеса в Европа, Северна и Южна Америка върви по-плавно, предава Ройтерс.

Adidas заяви, че се придържа към прогнозата си от април за поне 40% спад на приходите от продажби за второто тримесечие и понижение на оперативната печалба с над 100 млн. евро. Освен това посочи, че ще даде повече подробности заедно с финансовите си резултати на 6 август.

Още по темата

Анализаторът на Jefferies Джеймс Грзиник заяви, че новините, че Китай се възстановява по-добре от очакваното от компанията, означава, че спадът на приходите от продажби на групата за второто тримесечие ще бъде близо до 40%, вместо по-големия спад, който той очакваше по-рано.

В резултат на новини цената на акциите на Adidas се повиши с 1,8%.

Въпреки че трафикът в магазините в Китай е под този от май миналата година, Adidas заяви, че това е компенсирано от ръста на сумите, които купувачите харчат и от скока на онлайн продажбите, довели до увеличение на общите приходи.

Миналия месец конкурентът Nike заяви, че трафикът в търговските обекти в Китай все още е слаб.

Сега Adidas твърди, че очаква приходите ѝ от продажби за второто тримесечие в Китай, Хонконг, Макао и Тайван да са около същото ниво като миналата година. През април компанията разкри, че очаква пълното възстановяване в региона да бъде постигнато до края на второто тримесечие.

Преди пандемията регионът беше най-печелившият за Adidas и най-бързо растящият. През 2019 г. приходите от него скочиха с 15%.

Компанията твърди, че три четвърти от магазините ѝ в Европа са отворили отново врати, въпреки че повечето работят със съкратено работно време. Около половината търговски обекти в Русия вече работят, но под половината от тези в Северна и Южна Америка са се върнали към бизнеса.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Аспарух Илиев

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стил
Продажбите на Nike се възстановяват от коронакризата