Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стил

Младите индийки дават тласък на козметичната индустрия

Дамите в страната искат да изглеждат добре постоянно и залагат на все повече козметика

Младите индийки дават тласък на козметичната индустрия

Снимка: Архив Ройтерс

Красотата е сериозен бизнес за индийците в момента. А ключът към това са младите хора, използващи интернет, особено тези извън големите градове, пише Quartz.

Пазарът на продукти за коса, кремове, дезодоранти и козметика за боядисване в страната се очаква да нарасне близо три пъти от 6,5 млрд. долара днес до 20 млрд. долара през 2025 г. Това показва ново проучване на консултантската фирма RedSeer Consulting.

Всичко това ще превърне Индия в един от петте топ пазара за козметика в света, със среден годишен темп на растеж от 25%. За сравнение глобалният темп е 4,3%.

Този бум на растежа е силно свързан с демографията на младите индийци. Тези хора „искат да изглеждат добре през цялото време“, посочва Шубхам Ананд от RedSeer.

"Социалните мрежи и благоприятната демография играят важна роля за популяризирането на козметични продукти и развиването на познанието за модата...“, сочи проучването.

Въпреки че това повишава търсенето на всичко – от натурални продукти до луксозни марки, билковите и международните премиум марки за грижа за кожата са двете категории, които RedSeer очаква да растат с най-висок темп през следващите няколко години. А световните марки се готвят за това.

„До 2020 г. редица луксозни брандове, като Labiocos, Bodyography и Victoria’s Secret се очаква да смаляват портфейлите на индийските потребители и да окупират вниманието им“, посочва докладът.

Въпреки че марки за красота като L’Oreal, MAC и Estee Lauder присъстват в градските части на Индия от години, пазарите извън големите градове са наред. Някои от онлайн търговците като Nykaa, Amazon и Flipkart дават на потребителите достъп до марки, които не са достъпни във физическите магазини. Онлайн продажбите възлизат на 50 млн. долара, или 2% от общите продажби на козметика в Индия според RedSeer.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стил
Новият дизайнер на Burberry тласка нагоре бизнеса ѝ в Китай