Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Телекомуникации

И Comcast с интерес към T-Mobile US

Dish предплага размяна на акции, докато Comcast се стреми към пълно поглъщане

И Comcast с интерес към T-Mobile US

Снимка: Ройтерс

Американската кабелна компания Comcast е хвърлила око на T-Mobile US, дъщерно дружество на германската Deutsche Telekom, пише Manager Magazin, позовавайки се на свои източници. Comcast е сред кандидатите за компанията, заедно с Dish, пише списанието.

Решението за купувач все още не е взето. Но ако се стигне до споразумение с доставчика на сателитна телевизия Dish, по-вероятно е да се стигне до размяна на акции, отколкото до поглъщане. Ето защо Comcast се счита за по-привлекателен купувач, тъй като компанията може да се стреми за пълно поглъщане, съобщава списанието.

Говорител на Deutsche Telekom не пожела да коментира информацията. Източник на Ройтерс заяви в началото на юни, че T-Mobile US и Dish преговарят за сливане. Dish Network Corp. смята да привлече капитал в размер между 10 млрд. и 15 млрд. долара за сделката с T-Mobile, посочват източници, запознати с въпроса. Сделката между двете компании е несигурна и е напълно възможно да не се осъществи, предава още MarketWatch. Тази несигурност е породена най-вече от факта, че не е ясно как Dish Network Corp. ще заплати на T-Mobile.  Пазарната стойност на T-Mobile е 31 млрд. долара, докато тази на Dish възлиза на 34 млрд. долара. 

На Dish липсва ключовата услуга за широколентов интернет достъп, на която кабелните компании стъпват, за да се компенсира намаляващият интерес към телевизионните услуги. Компанията също така вложи милиарди долари в безжични лицензи, но няма добре развита клетъчна мрежа, за да ги пусне в употреба. Безжичната услуга на T-Mobile US ще помогне за решаване и на двете нужди.

T-Mobile междувременно разширява постепенно списъка си с абонати през последните няколко тримесечия, но все остава далеч от много по-големи съперници като AT&T и Verizon Communications. Dish би дал на T-Mobile US път към повишаване на капацитета на тази мрежа.

T-Mobile има около 44,7 млн. потребители, в това число основните и предплатени клиенти. Dish пък има 13,8 млн. потребители на сателитна телевизия и 591 хил. на интернет услуги.

По статията работи: Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Телекомуникации
Сделка за милиарди: Liberty Global купува швейцарския телеком Sunrise