Инвестор.БГ отчита 17,1% ръст на продажбите на годишна база до 3,49 млн. лв. за 2010 г., съобщи дружеството чрез Бюлетин Investor.bg. В средата на ноември 2010 г. ръководството на интернет компанията прогнозира 17% ръст на продажбите през 2010 г. и 25% през 2011 г.
Увеличението на продажбите през четвъртото тримесечие на 2010 г. е с 15,1% на годишна база до 1,11 млн. лв. Само през декември 2010 г. продажбите са за 346 хил. лв., като увеличението на годишна база е с 4%.
"В портфолиото си разполагаме с няколко вече наложени сайтове с добре таргетирана аудитория, които традиционно привличат рекламодателите. Разполагаме обаче и с лидери във все още малки сегменти на българската онлайн реклама. Част от усилията ни през 2011 г. ще бъдат посветени на това да увеличим приходите от тези сайтове", заяви Стюарт Тил, изпълнителен директор на Инвестор.БГ в съобщението разпространено чрез Бюлетин Investor.bg.
Инвестор.БГ притежава 14 уеб сайта, достигащи до над 50% от българските интернет потребители и имащи 1,8 млн. човека месечна аудитория. Почти всички сайтове са лидери в сегментите си, заемайки челните места по посещаемост по данни на Gemius. Сайтовете на компанията са Aha.bg, Automedia.bg, Blog.bg, Dnes.bg, Gol.bg, Investor.bg, Mp3.bg, Nasamnatam.com, Puls.bg, Rabota.bg, Snimka.bg, Start.bg, Teenproblem.bg и Tialoto.bg.
Инвестор.БГ АД е в процес на увеличение на капитала с обща емисионна цена от до 3 млн. лв., при емисионна цена на акция от 12,4 лв.
За последните 12 месеца акциите на дружеството поскъпват с 26,53% до 12,4 лв. за акция.
Свързани компании:


Почина един от най-популярните японски актьори
Радев отличи огнеборци и доброволци, участвали в овладяването на пожари през лятото
От Черно море излязоха с важна информация за мача с ЦСКА
Вижте резултатите от официалния кантар на SENSHI 29
ФИФА с нововъведение за засадите на световното по футбол
Турската лира остава стабилна, а икономисти очакват ново понижение на лихвите
Юанът става все по-използван при паричните преводи
Еврозоната бележи по-силен ръст от очакваното благодарение на вътрешното търсене
Ралито на китайските акции изостава от американските
САЩ лобират срещу плана на ЕС за отпускане на заем в подкрепа на Украйна
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
ЕК глоби Х, социалната мрежа нарушавала правилата за прозрачност
Кметът на район "Изгрев" съобщава за саботажи с боклука
Гръцките фермери затвориха и ГКПП "Капитан Петко Войвода"
Ампутираха левия крак на бащата на Меган
преди 14 години Цените на интернет рекламата в България (в това число и сайтовете на инвестор) са нереално високи. Повечето трафик който се продава като премиум е паразирен трафик, CTR- то е супер ниско. Добре че банките не са много в час с интернет рекламата и не могат да правят оценка на рекламните кампании, също голям + за бг сайтовете е че на обученията за интернет реклама пълнят на хората главите с ATL и BTL щуротии. ATL в интернет - няма такова животно. Да кажа и няколко думи за adpower - една от най - скъпите CPC платформи в БГ. отговор Сигнализирай за неуместен коментар