Приходите от продажби на Vivacom (Българска телекомуникационна компания АД) през първото тримесечие на годината намаляват с 49,2 млн. лв. (19%) на годишна база до 214,4 млн., показва консолидираният отчет на дружеството, публикуван чрез БФБ.
Нетната печалба на Vivacom за тримесечието спада с 69% на годишна база до 10,7 млн. лв. Разходите за възнаграждения и осигуровки намаляват с 37% до 15,2 млн.
Vivacom отчита 17% ръст в приходите от мобилни услуги за първото тримесечие на 2011 г. спрямо същия период на 2010 г., съобщават от компанията.
Операторът продължава да се нарежда на второ място в страната по приходи и клиенти, като приходите от мобилна телефония продължават да показват сериозен ръст, посочват от телекома.
Тенденцията към нарастване на приходите от мобилни услуги, които в голяма степен да компенсират спада в трафика на фиксираните телефони, остава в сила и през първото тримесечие на 2011 г., което води до намаление на общите приходи на телекома само с 3% (с изключване на приходите от радио и телевизионно излъчване) за тримесечието спрямо същия период на миналата година, отбелязват от Vivacom.
Увеличението на пазарния дял във всички сегменти на мобилния бизнес се дължи на политиката на Vivacom за предоставяне на пълна свобода на избор на потребителя и на клиентски ориентираните решения, включени в тарифните й планове, констатират от оператора.
Компанията печели абонати, като остана единственият телеком, който премахна клаузата за автоматично подновяване на договорите както за новите, така и за старите си клиенти, пусна неограничен мобилен интернет в пакетите си без необходимост от преподписване на договор и осигури най-доброто покритие на 3G мрежа в България – 94% от населението, се казва в съобщението.
Vivacom бележи най-голям ръст в броя на новите мобилни абонати – за една година той е 37%. Със 106% са се увеличили и клиентите на мобилните дейта услуги на Vivacom спрямо същия период на миналата година, се казва там.
В края на лятото компанията пусна цифрова телевизия директно до клиента, като само за девет месеца Vivacom стана вторият най-голям доставчик на сателитна телевизия в България с над 50 000 клиенти на услугата, заявяват от компанията.
Последната сделка с акциите на БТК на БФБ е от 21 април на цена 4,40 лв. за брой, което представлява понижение от 2,2% от началото на годината и ръст от 47% за последните 12 месеца. Пазарната капитализация на компанията е в размер на 1,3 млрд. лв.
Свързани компании:


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?