Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Производителят на куклите Barbie с най-голяма загуба от 15 години

Mattel е на нестабилна позиция само два месеца, след като назначи бившия мениджър на Google Inc. Марго Георгиадис за поредения си директор

Производителят на куклите Barbie с най-голяма загуба от 15 години

Снимка: Ройтерс

Американският производител на играчки Mattel отчита в началото на годината пореден срив на бизнеса си и по-голяма от очакваното загуба, предава AP. 

Слаби продажби на куклите Barbie и играчки от традиционната марка Fisher-Price са докарали на водещия производител най-голямата загуба от 15 години насам.

През първото тримесечие приходите се свиват в сравнение с предходната година с 15 на сто до 735,6 млн. долара (686,6 млн. евро), което е най-силният спад от осем години, обяви конкурентът на Hasbro. Консенсусната прогноза на анкетирани от FactSet анализатори бе за приходи в размер на 794 млн. долара. 

Загубата за тримесечието е нараснала с 55% до 113,2 млн. долара или 0,32 долара на акция. Нетната загуба възлиза на 0,17 долара за акция.

Още по темата

Производителят на класики като куклите Barbie, Fisher-Price и Hot Wheels е в криза от доста време насам. Слабите данни не бяха посрещнати добре от инвеститорите и акциите се понижиха в следборсовата сесия с  повече от шест процента. От началото на годината книжата са загубили 8,5% от стойността си. 

Резултатите показват, че Mattel е на нестабилна позиция само два месеца, след като назначи бившия мениджър на Google Inc. Марго Георгиадис като третия си главен изпълнителен директор за няколко години, коментира MarketWatch.

Слабото представяне на Mattel Inc. повлече надолу и акциите на конкурента Hasbro Inc., чиито акции поевтиняха с 2,1 на сто в предварителната търговия в петък.

За последната една година книжата на Mattel поевтиняват с 19 на сто, а тези на Hasbro са нагоре с 10,6 на сто. За същия период индексът S&P 500, в който са листнати и двете компании, расте с 12,6%.

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Миглена Иванова

Последни новини

Коментари (4)

1
 
0
 
4
khao до: majnata
преди 1 месец
Няма профилна снимка
ае пак морктите ти пеераски сънища ... ти колко хомо кукли ще си откраднеш ? :)
2
 
1
 
3
преди 1 месец
Ми да предвидят хомо вариант на Барбитата и ше потръгне далаверата пак ...може и мюсли вариант , още по добре !
0
 
3
 
2
преди 1 месец
Няма профилна снимка
През последните години рязко свалиха цените, и съответно качеството. И сега берат плодовете на този грешен ход.
Куклите им са боклуци, които бързо бяха изместени от други, най-различни, модерни кукли.
1
 
9
 
1
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Нормално. У нас химическите подобрители наживо при младите дами надминаха кукленския изглед на Барбитата. Сега куклите изглеждат по-нормални от жените. Кой плаща за нормално в тоя луд свят. Хахахахаха.

Още от Новини
Кои са най-високоплатените изпълнителни директори в Америка?