Онлайн концернът Google представи нов инструмент за анализи за мрежата за видеоклипове YouTube, който ще позволява на потребителите да виждат различна информация за видеата, които качват, пише специализираното издание ZDNet.
Новият аналитичен инструмент беше интегриран в рамките на вчерашния ден в страницата YouTube Insight и ще осигурява данни за гледаемостта на дадено видео, като целта му е да помогне на хората, създаващи съдържание, да увеличат абонаментите към своите канали. Те ще могат и да следят какво точно предизвиква положителни реакции на зрителите.
Отчетите на YouTube Analytics се генерират посредством същите данни, които потребителите са свикнали да виждат в статистика, а информацията е представена по начин, който е разработен да бъде по-полезен и интерактивен, съобщава Google.
Всеки потребител може да види колко зрители са добавили видеото във „фаворитите си“, колко са натиснали копчето „харесва ми“ и съответно „не ми харесва“ и колко коментара има към всеки клип. Категорията с име „източник на трафик“ пък показва през кои сайтове и функции на YouTube зрителят е достигнал до определено съдържание.
Има много начини, по които хората намират видеоклипове – търсят ги в YouTube, кликват върху миниизображенията в „Предложени видеоклипове“ или пък върху връзки в сайтове на социални мрежи, като Twitter или Facebook, и др.
Всички отчети се уеднаквяват с филтър за данни, който представлява ключов инструмент, показван в горната част на всеки от тях. Филтърът за данни позволява на потребителя да филтрира по типове съдържание, по местоположение и по дата. Може да се избира от предварително определен период от време или да се зададе собствен период.
Големият потенциал на YouTube Analytics е насочен обаче към трансформиране на бизнеса с телевизионните предавания. Достъпът до данни за гледаемостта им досега беше ограничен от различни компaнии за рейтинговане като Nielsen, които по принцип вземат комисиона от телевизионните компании, за да им предоставят статистики за техните предавания в YouTube, а сега това вече ще се предлага безплатно.


Над 12 000 именици във Варна празнуват на Никулден
Недоволството продължава: Очакват се нови блокади по границата с Гърция
Евакуацията невъзможна! Лошото време държи в капан екипажа на танкера, заседнал край Ахтопол
Среднощни сметки: МФ публикува новия проектобюджет в полунощ
Сериозен ръст на случаите на варицела във Варна
Новата стратегия за сигурност на Тръмп атакува съюзниците, а не враговете на САЩ
Край на кеша? Как дигитализацията ще промени плащанията в Европа
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Николай Денков за счупеното доверие: Този начин на управление трябва да бъде наказан
Бурното море не позволява евакуация на екипажа на заседналия танкер край Ахтопол
Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
Инфлуенсър събра $1,7 млн. за 88-годишен касиер
Масирана атака: Руски дронове и ракети поразиха жп възел край Киев
преди 14 години Кофти ли им е на Nielsen :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар