Корейската компания за потребителска електроника Samsung планира да пусне собствена платформа за мобилни реклами. За тази цел тя подписа договор за стратегическо партньорство с OpenX Technologies.
Двете компании искат да дадат възможност на уеб операторите да купуват рекламна площ директно при разработчиците или при Samsung. Със затворената платформа клиентите ще бъдат заговаряни много по-целенасочено, пише специализираният портал Cnet.
Чрез сътрудничеството си с OpenX Samsung разширява вече съществуващата си стратегия за реклама в продуктите си.
В началото на годината корейците стартираха AdHub – услуга, която вкарва реклама директно в телевизори на марката, които имат интернет достъп. С помощта на AdHub клиентите могат да доставят интерактивни рекламни формати, като 3D или видео чрез Smart-TV на Samsung. Сега с OpenX производителят разширява AdHub върху мобилни устройства.
Плановете на корейците наподобяват на iAd на Apple. Производителят на iPhone твърди, че iAd е най-добрият начин за разработчици да генерират приходи, защото гарантирал абсолютна интеграция в iOS. Сега Samsung обещава същото.
Според прессъобщение компанията ще организира търгове в реално време за рекламната площ. Така разработчиците ще могат не само да увеличат приходите си от реклама, но и да имат сами контрол над качеството на рекламите, попаднали в приложенията им.
По всяка вероятност iAd се развива изключително бавно, което подтикна Apple да понижи минималната цена за кампанията от първоначалните 1 млн. долара на най-малко 100 000 долара. Според публикации в медиите компанията ще се отблагодари на програмистите със 70% от продажбите.
Засега Samsung не оповестява условията на сътрудничеството си с OpenX. Не е ясно и как точно ще функционира мрежата. Възможният й старт обаче ще бъде през второто полугодие на 2012 г.
OpenX предоставя рекламни технологии Werbetechnologie и до този момент работеше изключително само над десктоп приложения. Сътрудничеството със Samsung е първа стъпка към мобилния маркетинг. OpenX се конкурира с други разработчици на рекламни платформи, като например с DoubleClick на Google.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?