Foursquare къса с репутацията си на check-in лидер, за да се съревновава със социални мрежи от ранга на Yelp. Обновеното мобилно приложение на социалната мрежа Foursquare няма да предлага функцията check-in, пише Time.com.
Става въпрос за онази услуга, която дава възможност на потребителите да отбележат в кое заведение, парк, кино и др. се намират.
Преди броени дни от Foursquare обявиха, че потребителите ще трябва да използват второ приложение на компанията – Swarm, за да се възползват от стандартната възможност. Промяната идва няколко месеца, след като от Foursquare заявиха, че ще лансират втора апликация, към която ще пренасочат част от функционалностите на социалната мрежа. Така Foursquare става приложение за търсене на близки локации, докато Swarm ще играе ролята на платформа за т.нар. “отбелязване”.
Нововъведението дава на Foursquare, която вече има и изцяло ново лого, време да се подготви за специална метаморфоза. В официалния блог на компанията се казва, че тя е “почти готова за вас”.
Обновената версия на социалната мрежа ще бъде лансирана в следващите две седмици и ще предлага персонализирано търсене на локации, базирано на предпочитанията и дейностите на всеки един потребител. От Foursquare обещават, че двама потребителя няма как да получат един и същи резултат, докато търсят подходящо за тях кафене например.
“След няколко седмици пускаме чисто нова версия на Foursquare, която е създадена изцяло за вас,” казва се още в блога на компанията. “Кажете ни какво харесвате и ние ще потърсим страхотни места, които ще отговарят на вашите вкусове без значение от местоположението ви”, пише още в публикацията.
Персонализираното търсене е гореща тема за Foursquare и конкурентни приложения като Yelp. Досега потребителите можеха да персонализират резултатите от търсенето си във Foursquare, използвайки бутона “Explore”. Функцията помагаше на хората на филтрират резултатите по категория и да получат препоръки, услуги, напомнящи на тези в Yelp, която междувременно също предлага check-in функция.
Новата основна апликация на Foursquare е изцяло насочена към конкурирането на Yelp и сходни приложения и услуги. Интересно обаче ще бъде да видим как потребителите ще реагират на промените, тъй като подобни ходове на други компании се доказаха като крайно неуспешни през годините, завършва публикацията си Time.com.


Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Черен ден! Катастрофа взе три жертви край Търговище
Съдът на ЕС опровергава информация за допусната жалба срещу влизането ни в Еврозоната
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Сарвагя Сингх Кушваха - тригодишното дете чудо в шаха
Травис Келси и Тейлър Суифт никога не са се карали
Най-хитовите маникюри за декември
Дългата история на Русия в нарушаването на споразумения
Провериха критични участъци при водосбора на река Струма и река Конска
преди 11 години SWARM е пълен провал. Въобще не работи както трябва.Да видим новото начинание, но съм скептичен. отговор Сигнализирай за неуместен коментар