Американският технологичен концерн International Business Machines Corp. (IBM) стартира нова офанзива срещу Google и други оператори на мейл услуги. Компанията пуска на пазара нова уеббазирана услуга за електронна поща и при това се цели в крайните потребители - нещо често срещано за компанията.
IBM Verse комбинира в едно облачни, аналитични, социални платформи и услуги за сигурност на IBM. За целта са инвестирани близо 100 млн. долара в дизайн и иновации, а IBM Verse има за цел да преобразува работния процес.
Платформата интегрира в едно различни канали, които служителите използват, за да общуват ежедневно – съобщения, срещи, календари, споделяне на файлове, бързи съобщения, социални мрежи, видео разговори, посочват от компанията.
Системата за съобщения предлага възможност за „фасетирано търсене“, което помага на потребителите да отбелязват и намират точната информация, която им е необходима от огромния обем от данни.
IBM Verse използва вградени аналитични услуги, които показват на потребителя най-важните му задачи за деня. Платформата изучава предпочитанията и приоритетите на служителите, така че да предостави контекст на даден проект веднага.
Самото решение се базира на коментари и обратна връзка от широк спектър бизнес потребители, които се сблъскват с имейл предизвикателства всеки ден. IBM Verse приоритизира интелигентно задачите, като предлага изключително бързо търсене и вградена интелигентна система, анализираща поведението и предпочитанията на човека.
Освен това разполага с интуитивен потребителски интерфейс, който е оптимизиран за всички мобилни и уеб платформи, които помагат на потребителите да управляват съдържанието и разговорите от множество устройства.
Решението позволява на потребителите да преглеждат служебни профили, така че по-лесно да разберат връзките между служителите и екипите. Това позволява по-ефективно управление на проектите.
Експертите пък могат да споделят собственото си мнение и да публикуват своите наблюдения, които да изпратят до целия си екип. Идеята на IBM е да създаде услуга, която да промени изцяло начина на общуване на работното място.
IBM Verse е изградена чрез платформата SoftLayer с корпоративен клас на сигурност. Тя предоставя облачна платформа, базирана на социалните технологии, която е оптимизирана за мобилна и уеб среда. Насочена е към корпоративни клиенти, малки предприятия и физически лица.
Дистрибуцията ще е под формата на "Freemium“ продукт, което означава, че базисната версия ще е безплатна, а платената версия ще разполага с повече функции. По подобен начин действа и Google, като Gmail и други онлайн приложения имат както безплатна версия, така и платена за бизнес клиенти.
"Тази стратегия е много важна", казва Джеф Шик, генерален директор на поделението на IBM за т. нар. Social Solutions.
През първата половина на 2015 г. ще бъде достъпна и безплатна версия на IBM Verse през IBM Cloud Marketplace.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
Провежда се спасителна операция край Ахтопол заради кораба Kairos
Новата реалност: Битка на дронове за небето над Украйна