Foursquare обяви, че пуска нова възможност за реклама, създадена така, че да помогне на рекламодателите да насочват рекламите си към интернет потребителите на базата на това кои места са посещавали, пише Wall Street Journal.
Преди компанията даваше възможност на рекламодателите да достигат до потребителите през своите сайтове и мобилни приложения с продукт, наречен Foursquare Audience Network.
Новото ѝ предложение се казва Pinpoint и цели да помогне на рекламодателите да достигнат и до хората, които не са потребители на Foursquare.
“Вярваме, че местата, на които ходите, са най-добрата индикация за това кой сте вие”, коментира главният финансов директор на компанията Стивън Росенблат.
Нюйоркският старт-ъп планира да направи това като си партнира с приложения на трети страни, за да получи достъп до локациите, посещавани от потребителите. След това планира да сравнява информацията за тези места със своята база от данни, за да добави контекст и да си изгради профил за поведението на хората в реалния свят.
Освен това компанията ще може да следи дали един потребител посещава физически магазин или място след като види реклама за него.
От години Foursquare се опитва да открие източници на приходи, за да допринесе за подпомагането на своите безплатни мобилни приложения. Компанията се фокусира върху изграждането на бизнес около локалната реклама, за да може да се възползва от данните на всичките си 55 млн. регистрирани потребители.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?