IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Foursquare дава нови възможности за реклама

Компанията ще предлага реклами, насочени и към хора, които не са нейни потребители

08:45 | 16.04.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Foursquare дава нови възможности за реклама

Foursquare обяви, че пуска нова възможност за реклама, създадена така, че да помогне на рекламодателите да насочват рекламите си към интернет потребителите на базата на това кои места са посещавали, пише Wall Street Journal.

Преди компанията даваше възможност на рекламодателите да достигат до потребителите през своите сайтове и мобилни приложения с продукт, наречен Foursquare Audience Network.

Новото ѝ предложение се казва Pinpoint и цели да помогне на рекламодателите да достигнат и до хората, които не са потребители на Foursquare.

“Вярваме, че местата, на които ходите, са най-добрата индикация за това кой сте вие”, коментира главният финансов директор на компанията Стивън Росенблат.

Нюйоркският старт-ъп планира да направи това като си партнира с приложения на трети страни, за да получи достъп до локациите, посещавани от потребителите. След това планира да сравнява информацията за тези места със своята база от данни, за да добави контекст и да си изгради профил за поведението на хората в реалния свят.

Освен това компанията ще може да следи дали един потребител посещава физически магазин или място след като види реклама за него.

От години Foursquare се опитва да открие източници на приходи, за да допринесе за подпомагането на своите безплатни мобилни приложения. Компанията се фокусира върху изграждането на бизнес около локалната реклама, за да може да се възползва от данните на всичките си 55 млн. регистрирани потребители.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:05 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още