IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Имейл услугата на Yahoo може да заживее нов живот

Ако някой от телекомите я придобие, тя може да получи по-голяма популярност като бъде насочена към мобилните устройства

09:39 | 14.06.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Имейл услугата на Yahoo има по-големи шансове да се конкурира с Gmail, ако телекомуникационна компания спечели търга за активите на ветерана и представи имейл услугата на по-широка аудитория, пише Bloomberg.

Както Verizon Communications, така и AT&T ще направят трета и последна оферта за придобиването на основния бизнес на Yahoo, включващ нейните уеб услуги, имейла и рекламните продукти, твърдят източници, запознати с въпроса.

Една телекомуникационна компания би могла да даде на Yahoo Mail дистрибуция на мобилни устройства, което означава и реален шанс да се конкурира с Gmail и Apple Mail, които идват предварително инсталирани на много от устройствата на Apple и на тези с операционна система Android, посочват анализатори.

По-широкото разпространение „може да промени правилата на играта“ за имейла и за други по-стари услуги, покачвайки стойността им чрез мобилното търсене, твърди Карстен Уейде, анализатор на International Data Corporation. “Това не се дължи на факта, че имат лошо съдържание или лоши продукти. Те просто нямат дистрибуция“.

По думите му през последните години телекомуникационните компании казват на производителите кои мобилни приложения искат да видят предварително инсталирани на смартфоните като условие за по-нататъшната продажба на продуктите.

Телекомите могат да се възползват от технологията на Yahoo, като позиционират свои реклами. Verizon пък има шанса да се превърне в третия най-голям играч на пазара на реклама в технологичния свят след Google и Facebook, ако сключи сделката с Yahoo, твърди Дейв Макайкинч, главен финансов директор на маркетинговата компания Acquisio.

Не е ясно дали телекомуникационните компании виждат допълнителна стойност в имейла. Verizon е фокусирана предимно върху рекламната технология на Yahoo, писа наскоро Ройтерс. Анализаторът на Needham and Company Лора Мартин посочва, че Verizon е придобила AOL заради рекламните ѝ технологии, но никога не е включвала имейл услугата на AOL в телефони. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:46 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още