Онлайн платформата за споделяне на видеа YouTube използва нов подход в опит да се справи с проблемното съдържание, което накара стотици рекламодатели да се отдръпнат от услугата. „YouTube се опитва да насърчи нови системи, в които рекламодателите да избират при какъв тип съдържание да се появяват техните реклами“, коментира в предаването UpDate по Bloomberg TV Bulgaria Дмитри Новоселов, видео продуцент за YouTube канала Hardware Canucks.
По думите му видео платформата използва машинно обучение, изкуствен интелект и човешки ресурси, в опит да преглежда внимателно цялото съдържание в уебсайта, така че да филтрира и премахне неподходящото.
Същевременно тази задача се оказва изключително трудна за изпълнение, тъй като на всяка минута в платформата се качват по 400 часа видео.
Според Новоселов YouTube и Google са попаднали в наистина сложна ситуация, тъй като се налага да балансират между рекламодателите и създателите на съдържание. Той твърди, че подходът за демонетизация, който е избрала YouTube, веднага е оказал ефект върху създателите на видео съдържание и затова платформата трябва да ускори процеса по справяне с проблема.
„Много повече създатели са засегнати от този проблем от очакваното. YouTube трябва ясно да покаже, че се фокусира върху рекламодателите, но да знае, че засяга и създателите на съдържание“, посочва Новоселов.
Той твърди, че ще бъде много интересно да се види как случващото се влияе на лайфстайл каналите в YouTube, както и на тези, предаващи новини, които могат да са сред най-засегнатите. Новоселов смята, че технологичните канали в платформата са твърде малка частица от цялата картина и едва ли ще бъдат засегнати като цяло.
Самият Новоселов работи за канала Hardware Canucks, за който прави видео ревюта на хардуер, от 2011 г. По думите му, когато започвал, това е била съвсем малка ниша, но седем години по-късно този пазар се е разраснал много. Едно от опасенията му, свързани с това, са, че вече има насищане на пазара на създатели на съдържание, което може да направи навлизането на нови влогъри по-трудно.
„Сега за новите създатели на съдържание е по-трудно да станат разпознаваеми и да се утвърдят, защото има толкова много за гледане. От друга страна, именно заради новите автори се създават нови хъбове, в които те работят заедно, споделят абонати, сътрудничат си“, коментира Новоселов.
Цялото интервю гледайте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria:
Следете UpDate и във Facebook.
Още видеа гледайте на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.


Ограничават движението на автомобили във Варна през почивните дни заради два мача
Фратрия завърши годината с победа
Връчиха наградите „Доброволец на годината“ във Варна
19-годишен шофьор кара с 300 км/ч в София (ВИДЕО)
Призът „Спортист на Варна“ ще бъде връчен на 16 декември
EV стигат точка на необратимост през 2026, Европа и Китай ще се интегрират
САЩ: Европа рискува да бъде заличена, ако не се промени
Българската икономика нараства стабилно през третото тримесечие на 2025 г.
Природните бедствия са довели до силен ръст на имуществените застраховки у нас
ЕС търси Меркосур, за да се конкурира със САЩ и Китай, но предлага малко
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Европрокуратурата разследва измама за 13 млн. евро у нас, извършени са над 80 обиска
Интензивни дъждове утре, на места и с гръмотевици
Детайлите на разследването за корупция в Украйна, водено от полицията, са като от драма на HBO
Ретроградният Меркурий приключи, 5 зодии си връщат късмета
В Китай: Брижит Макрон посети гигантска панда, родена във Франция
преди 8 години "YouTube ползва нови системи, за да се справи с неподходящото съдържание "Желязната завеса изобщо не е изчезвала, само се премести плътно до границите на Русия...., но с "обърнат" заряд и датчик за "черно и бяло". отговор Сигнализирай за неуместен коментар