Дните, в които зрителите виждат телевизионни реклами, нямащи нищо общо с тях, може би са към края си, тъй като рекламата, насочена към отделния човек или конкретна публика набира популярност, пише CNBC.
Очаква се рекламодателите да похарчат 1,26 млрд. долара за този тип таргетирани реклами през 2017 г., като тази сума ще се увеличи до 3,04 млрд. долара през 2019 г. според прогнози на eMarketer.
Така наречените адресирани телевизионни реклами набират бавно инерция през последните няколко години, но се очаква да достигнат едва 4% от телевизионните разходи през 2019 г. Това представлява увеличение с 0,6% спрямо 2015 г.
Те се радват на все по-голяма популярност заради възможността да се установи възвръщаемостта от инвестицията за телевизионна реклама - нещо, което традиционно се измерва трудно.
Въпреки това цената на този тип реклами е по-висока от тази на стандартните телевизионни реклами, което е бариера на входа според 50% от маркетолозите, анкетирани от AT&T и компанията за проучвания Advertiser Perceptions през март 2017 г.
Във Великобритания телевизионните канали Sky и Virgin Media обявиха партньорство за такава реклама, така че Virgin ще може да използва AdSmart технологията на Sky.
Двете твърдят, че рекламодателите ще “могат да таргетират потенциална публика от над 30 млн. гледания, което ги поставя редом до водещите социални мрежи”.
Американските телевизионни мрежи се борят с тежки времена в момента, като шест от най-големите доставчици на платена телевизия в САЩ отчитат загуба през последното тримесечие. Това се случва, докато все повече хора гледат предавания по интернет. Netflix обаче привлече 5,3 млн. абонати през второто тримесечие и успя да надмине очакванията на анализаторите.


Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Благотворителен кулинарен фестивал за Никулден се провежда във Варна
Авария остави район на Варна без вода днес в събота
Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
Над 12 000 именици във Варна празнуват на Никулден
Fitch понижи перспективата за Унгария до „негативна“ заради предизборния бюджет
Новата стратегия за сигурност на Тръмп атакува съюзниците, а не враговете на САЩ
Край на кеша? Как дигитализацията ще промени плащанията в Европа
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Генерациите в сблъсък: защо днешните различия са толкова остри
БСП включи задна скорост, остава в управлението
Земетресение разлюля Румъния тази сутрин
"Арапя" отново наводнен, много вода и по пътищата в района на Царево ВИДЕО
Наводнени булеварди в Пловдив, свлачище на пътя Асеновград-Смолян
преди 8 години Ти! как въобще може да се наречеш "естествен интелект", ако имаш 200 канала и гледаш ДОРИ ЕДНА РЕКЛАМА по тех. В първата секунда ПРЕВКЛЮЧВАМ КАНАЛА, НА ТАКЪВ, КОЙТО НЕ ИЗЛЪЧВА САПУНЕНИ ОПЕРИ У МОМЕНТА! Ако требва ше мешам нешънъл джиографик със тянков тв, но РЕКЛАМЕС: НЕ,БЛАГОДАРЯ. отговор Сигнализирай за неуместен коментар