Американските потребители похарчиха онлайн 10,7 млрд. долара в т. нар. "киберпонеделник" (маркетингов термин за електронната търговия в понеделника след Деня на благодарността в САЩ - бел. прев.) тази година, което бележи спад от 1,4% спрямо нивото отпреди година, сочат данни на Adobe Analytics, цитирани от CNBC.
Това е първият регистриран от Adobe спад на разходите в един от големите дни за пазаруване. Компанията започна да следи електронната търговия през 2012 г. и анализира повече от 1 трлн. посещения на уебсайтове на търговци на дребно. Въпреки забавянето Adobe очаква рекордна активност в интернет търговията за целия празничен сезон, тъй като купувачите са разпределили парите си за повече дни.
За периода от 1 ноември до киберпонеделника потребителите в Съединените щати са похарчили 109,8 милиарда долара онлайн, което е ръст с 11,9% на годишна база, отчитат от Adobe. В 22 от тези дни потребителите са закупили в интернет стоки на стойност над 3 млрд. долара, което също е рекорд. Adobe очаква дигиталните продажби от 1 ноември до 31 декември да достигнат 207 млрд. долара, което би представлявало рекорден ръст от 10%.
В киберпонеделника миналата година онлайн продажбите на дребно достигнаха 10,8 млрд. долара, тъй като повече хора останаха вкъщи и избягваха да пазаруват в магазините заради пандемията. Това е рекорден ден за интернет пазаруването в САЩ.
Лекото забавяне на онлайн разходите следва подобен модел, който се разигра на Деня на благодарността и на Черния петък тази година, тъй като купувачите изглежда са разпределили своите пари за повече дни, вместо да концентрират пазаруването си в седмицата около Деня на благодарността. Това поведение е отчасти насърчавано от търговците на дребно, включително от гиганта в електронна търговия Amazon, които рекламират изгодни сделки в стил Черен петък от октомври насам.
Търговците на дребно прибраха 8,9 млрд. долара от онлайн продажби в Черния петък, по-малко от рекордните около 9 млрд. долара, изразходвани в петъка след Деня на благодарността година по-рано. А на Деня на благодарността американците похарчиха 5,1 млрд. долара в интернет, което е равно на нивата отпреди година.


Елхите във Варна вървят от 30 до 300 лева
Във Варна ще се проведе последното за годината събитие за събиране на стотинки
Почина един от най-популярните японски актьори
Радев отличи огнеборци и доброволци, участвали в овладяването на пожари през лятото
От Черно море излязоха с важна информация за мача с ЦСКА
Турската лира остава стабилна, а икономисти очакват ново понижение на лихвите
Юанът става все по-използван при паричните преводи
Еврозоната бележи по-силен ръст от очакваното благодарение на вътрешното търсене
Ралито на китайските акции изостава от американските
САЩ лобират срещу плана на ЕС за отпускане на заем в подкрепа на Украйна
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
ЕК глоби Х, социалната мрежа нарушавала правилата за прозрачност
Кметът на район "Изгрев" съобщава за саботажи с боклука
Гръцките фермери затвориха и ГКПП "Капитан Петко Войвода"
преди 4 години Днес е вторник, денят след кибер понеделника. Как могат да имат данни толкова бързо? Или са тип екзитпол (на база социологическо проучване) или по-вероятно и за съжаление имат достъп до всички транзакции в реално време. Ето затова кешът си остава най-добрата защита от това да ти гледат под завивките и да ти го нач укат ана лно без вазелин отговор Сигнализирай за неуместен коментар