Времето на Барак и Мишел Обама в Spotify Technology е към своя край, пише Bloomberg.
Продуцентската компания на някогашния американски президент и неговата първа дама Higher Ground няма да подпише нова сделка с аудио платформата, твърдят източници, запознати с преговорите. Вместо това компанията води преговори с други дистрибутори за споразумение на стойност десетки милиони долари – едно от най-привлекателните в бизнеса с подкасти.
Higher Ground е в центъра на преговори с редица потенциални партньори, включително Audible на Amazon и iHeartMedia, твърдят източници, пожелали да останат анонимни. Компанията иска да избере нов дом за продукциите си в рамките на следващите няколко седмици. Тя е говорила с няколко големи мрежи, включително Spotify, но шведският стрийминг гигант е отказал да отправи оферта, посочват източниците, запознати с преговорите.
Higher Ground иска да сключи сделка, която да ѝ помогне да създаде няколко предавания и да ги пусне в няколко платформи едновременно. Това може да обясни интереса на iHeart, която досега не е разчитала на стратегия, свързана ексклузивност, за своите подкасти. Това е една от причините защо някои платформи, като Spotify, са се отдръпнали. Компании като Spotify и Amazon се борят за ексклузивни права, за да промотира своите услуги.
Мишел и Барак Обама искат всеки от тях да се появи в програма от по осем епизода, което за някои компании не е достатъчно, за да оправдае толкова скъпа сделка.
Higher Ground сключи сделка със стрийминг гиганта през 2019 г., докато семейство Обама планираше медийния си бизнес след президентския мандат. Оттогава компанията продуцира няколко подкаста, като започна с „The Michelle Obama Podcast”, който включва разговори на първата дама с приятели и семейство по теми, свързани с отношенията. Spotify заяви, че шоуто е било едно от петте най-популярни в платфомата за 2020 г.
Higher Ground и Spotify бяха партньори по шоуто съгласно сегашната си сделка, което означава, че бъдещо споразумение би означавало нови продукции.
Двете страни обаче имаха известни сблъсъци по време на партньорството си. И „The Michelle Obama Podcast” и „Renegades: Born in the USA” (шоу, включващо разговори между Барак Обама и музиканта Брус Спрингстийн), дебютираха ексклузивно в стрийминг услугата. Месеци по-късно те се появиха и в други платформи. Тази ексклузивност е причината защо Spotify плати на Higher Ground, но продуцентската компания установи, че да бъде свързана с една услуга означава ограничаване на аудиторията.
Spotify похарчи стотици милиони долари, за да работи ексклузивно с някои от най-популярните подкастъри, включително Джо Роугън, Бил Симънс и Алекс Купър. Компанията направи това, надявайки се да спечели от звездния им блясък и да разшири аудиторията, до която достига.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?