Историята на битката за първия масов електромобил
Tesla и General Motors работят усилено по създаването на кола с 200 мили максимален пробег и достатъчно ниска цена, за да се превърне в пазарен хит
11:51 | 31.08.14 г. 32Препоръчан материал от партньор на investor.bg
Заводът на Tesla във Фриймонт, Калифорния, Снимка: Архив, Ройтерс
-
Кадър на деня за 1 юни
-
„Техеран на Волга“: Войната в сянка на Путин срещу Европа става все по-интензивна
-
Д. Димитров: Проблемите в туризма не касаят само туризма
-
60 млн. жилища в Китай са трудни за продажба дори в големите градове
-
Идеи за нова актуализация разпалват отново страстите около промените в биткойна
-
Израел: Условията за мир все още включват унищожаването на „Хамас“
-
Украинските ракети "Нептун" вече са готови за далекобойни мисии
-
„Техеран на Волга“: Войната в сянка на Путин срещу Европа става все по-интензивна
-
Тежкото време през лятото може да се окаже най-големият риск за световната икономика
-
60 млн. жилища в Китай са трудни за продажба дори в големите градове
-
Как да имаме по-добра връзка с парите, за да подобрим финансите си
-
След промяната в скоростта: Неуспешните сетълменти на Wall Street се увеличават
Специални проекти виж още
Финанси виж още
-
Идеи за нова актуализация разпалват отново страстите около промените в биткойна
-
След промяната в скоростта: Неуспешните сетълменти на Wall Street се увеличават
-
Ark Investment на Кати Ууд се отказа от пускането на спот етер ETF
-
Светът се нуждае от нова финансова архитектура
-
Как да имаме по-добра връзка с парите, за да подобрим финансите си
-
Обявените обратни изкупувания на Wall Street удариха 201 млрд. долара – рекорд за май
преди 9 години Горивата на растителна основа изглежда нямат потенциала да бъдат решение за енергията за транспорт на бъдещето. Може би имат някакво приложение в изолирани и специфични локации (висок добив *** култури от които се произвеждат), но за глобално приложение явно ще се чака др. решение. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години чувал съм, че в Бразилия на повечето бензиностанции нямало бензин, а само алтернативни горива. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Разработката и производство на техника за сондаж и добив на петрол, рафинерии, транспорт на суровия петрол и готовите горива (от танкери до цистерни-бензиновози), консумативи и резервни части за ДВГ, много производства и сектори ще бъдат засегнати, което наистина прави мн. интересно и необходимо, едно по-задълбочено изследване. Обаче има и още един аспект, който ми хрумва на прима-виста : цената на петрола ще падне чувствително, заради намаленото търсене, което ще се отрази на крайната цена на мн. стоки и услуги (които са във връзка с петрола като суровина и ценообразуващ фактор за транспорта), тогава става тежко за всеки, които е взел кредит за производство или инвестиция в технология, която не е отчела този технологичен сценарии/завой и тези субекти ще се окажат с инвестиции в неизползваеми технологии и/или нереализируема готова продукция, което ще се превърне във фалити, лоши кредити и сериозен проблем за банките и системата като цяло. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Като цяло производството на автомобили няма да падне, бензиностанциите ще монтират по няколко щепсела в бензиноколонките, но производството на ел енергия с всички последствия би трябвало да се увеличи. Последното което четох е че трябва да се монтират панели на бензиностанциите. Но като цяло си прав, ако тези идеи се реализират ще има сътресения на пазара. А за индуктивното зареждане, просто няма коментар, дори и да има технология, а то вече я има/, за захранване чрез индукция , то тя би била много по лесно приложима в домашни/ стационарни/ условия отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Аз си представям точно подобно развитие, но не в краткосрочен план, а поне след 10-ина години. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Ако това се случи и продажбите на електромобили се увеличат наистина толкова много представяш ли си какви икономически сътресения ще предизвика това. Първо - производството но традиционни автомобили ще намалее драстично. В сектора ще има много уволнения. Цената на петрола ще падне драматично и ще бъдат затворени част от бензиностанциите. Производството на електродвигатели и батерии се поддава много повече на автоматизация от производството на двигатели с вътрешно горене - безработните от автомобилния бизнес ще си останат безработни. Оттук нататък можем само да предполагаме какво ще последва, но във всички случаи ще е нещо много екологично. Като например намаляване популацията на човеците, които са се доказали като вреден биологичен вид. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Да, това също би било вариант. Иначе - интересна статия и актуална тема, поздравления! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Или вместо това да се електрифицират постепенно пътищата с индукционно зареждане, което би било много по-ниска цена отколкото батериите за висчки коли. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Анализатори смятат, че ако двете американски компании успеят да разрешат сложното уравнение, продажбите на електромобили в Щатите могат да скочат рязко 15-20 пъти. И на 4 страница в материала има интересни пасажи... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Скъпите батерии правят електрическия автомобил безперспективен и лишен от смисъл.Трябват или нови батерии с поне 2 пъти по-дълъг живот и на половин цена от сегашните или да се използват блокове от суперкондензатори вместо батерии. отговор Сигнализирай за неуместен коментар