Историята на битката за първия масов електромобил
Tesla и General Motors работят усилено по създаването на кола с 200 мили максимален пробег и достатъчно ниска цена, за да се превърне в пазарен хит
11:51 | 31.08.14 г. 32Препоръчан материал от партньор на investor.bg
Заводът на Tesla във Фриймонт, Калифорния, Снимка: Архив, Ройтерс
-
Кадър на деня за 1 юни
-
„Техеран на Волга“: Войната в сянка на Путин срещу Европа става все по-интензивна
-
Д. Димитров: Проблемите в туризма не касаят само туризма
-
60 млн. жилища в Китай са трудни за продажба дори в големите градове
-
Идеи за нова актуализация разпалват отново страстите около промените в биткойна
-
Израел: Условията за мир все още включват унищожаването на „Хамас“
-
Украинските ракети "Нептун" вече са готови за далекобойни мисии
-
„Техеран на Волга“: Войната в сянка на Путин срещу Европа става все по-интензивна
-
Тежкото време през лятото може да се окаже най-големият риск за световната икономика
-
60 млн. жилища в Китай са трудни за продажба дори в големите градове
-
Как да имаме по-добра връзка с парите, за да подобрим финансите си
-
Светът се нуждае от нова финансова архитектура
Специални проекти виж още
Финанси виж още
-
Идеи за нова актуализация разпалват отново страстите около промените в биткойна
-
След промяната в скоростта: Неуспешните сетълменти на Wall Street се увеличават
-
Ark Investment на Кати Ууд се отказа от пускането на спот етер ETF
-
Светът се нуждае от нова финансова архитектура
-
Обявените обратни изкупувания на Wall Street удариха 201 млрд. долара – рекорд за май
-
Независимият Кенеди-младши очаква присъдата на Тръмп да помогне за преизбирането му
преди 9 години Не, не минаваме на литии. Литият е недостатъчен за всички ни.Много сериозни перспективи има в няколко направления , най-вече в химични батерии (преобразуване на енергията от захари в електричество) и биологични батерии (бактерии преработват евтина суровина). Има много действащи прототипи в тези две области, които в момента се усъвършенстват.Захарните биобатерия засега постигат плътност на съхранение на енергия от около 506 ампер-часа на килограм, което е по-високо от възможностите на типичната литиево-йонна батерия, съхраняваща 42 ампер-часа на килограм и може да издържа десет пъти повече от съществуващите литиево-йонни батерии със същото тегло. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Апропо идеята е толкова ***, че ако не беха МИЛИОНИТЕ които ПСЕВДО инженерите ще лапнат по разработката щеше да е ЗАБАВНА ха ха ха..Човече ВЛАКА е измислен преди ПОВЕЧЕ ОТ 100 години ха ха ха отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Приятел абе ти СЕРИОЗНО ли верваш на тези просотии ?400 метра ТЕСТОВ УЧАСТАК ха ха хаИ колко мед или алуминий ще са необходими мили само за една магистрала?От твоят линк най ми хареса " ...повечето от електроенергията, преминаваща в захранващите линии в пътя ще идва от възобновяеми източници, а не от изкопаеми горива." ХА ХА ХА отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Добре, минаваме от петрол на литий. Това е временно решение на проблема. А като свърши лития какво правим? deant: единствения неизчерпаем материал за който се сещам е слънчевата енергия и водорода.Иначе, още ни е раничко да ходим да пълним метан от Титан. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Работи се по-скоро за премахване на необходимостта от батерии.http://***.greentech.bg/archives/41947 Въпрос на време. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години да разбираме ли, че има технология, която включва някакъв неизчерпаем материал ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Литиевата технология за производство на батерии далеч не е единствената. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години The Salar of Atacama, containing 27% of the world's lithium reserve base, is the world's largest and purest active source of lithium. And as of 2008 provided almost 30% of the world's lithium carbonate supply. Thanks to its brine's high lithium concentration, averaging 2,700 parts per million,These are the most common form of lithium-containing brine.The best example is the 3,000-square-kilometer Salar de Atacama in Chile, which contains an average lithium concentration of about 0.14 percent the highest known !!!Ха ха ха с концентрация 0.14 % Печатането на ПАРИ води до мании,а НАЙГОЛЯМАТА е ВЕИ !!! Кой ли ще плати масрафа ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Малко факти:Global consumption may jump to 300,000 metric tons a year by 2020 from about 150,000 tons in 2012, as demand for lithium batteries has been growing at about 25 percent a year, outpacing the 4 percent to 5 percent overall gain in lithium.On June 9, 2014, the Financialist publication, produced by the Credit Suisse company, stated that demand for lithium is growing at more than 12 percent a year; according to Credit Suisse, this rate exceeds projected availability by 25 percent. The publication compared the 2014 lithium situation with oil, whereby "higher oil prices spurred investment in expensive deepwater and oil sands production techniques"; that is, the price of lithium will continue to rise until more expensive production methods that can boost total output receive the attention of investors. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Масовият ел. мобил ( от типа на колите с мотор ) е мит. Приложения като колички за голф или ел. колела да, но коли.....само за ултра богатите !!!Напушва ме на смях като чета ОТКРОВЕННИТЕ ГЛУПОСТИ в статията, а още повече на коментиралите.1. Поевтиняването на батериите от презюмцията за увеличаване на обема на производство - ха ха ха.....някой от вас дава ли си сметка от къде се добива литий. За илюстрация ЦЕНАТА НА ПЕТРОЛА ПОЕВТИНЯВА ЛИ ? Щото производството му расте ... ха ха хаПоредната партенка за плебса да не се замисля за АПОКАЛИПСИСА който идва. Спете спокойно БЕЗРАБОТНИ ХОРА ще се возите на коли които ще струват 10 годишните ви заплати ... ха ха ха... отговор Сигнализирай за неуместен коментар