Многомилиардното сливане на производителя на френските високоскоростни влакове TGV Alstom и влаковото подразделение на изпадналата във финансови затруднения канадска група Bombardier получава зелена светлина от Европейската комисия, пише германския Handelsblatt, като се позовава на дипломатически източници от Брюксел
Поглъщането създава втория по големина концерн на световния пазар. Дипломати от ЕС потвърдиха, че този петък условно органът на ЕС в областта на конкуренцията ще одобри сливането на влаковите подразделения на Alstom и Bombardier при определени условия.
И сега ЕК изразява опасения относно конкуренцията - както и при сливането на влаковите дивизии на Siemens и Alstom, което в крайна сметка беше забранено. За разлика от тогава, сега компаниите отговориха на опасенията на ЕК. Основният фактор за даването на одобрение за сливането е бил, че Alstom и Bombardier бяха готови да осъществят значителни продажби.
Чрез поглъщането Alstom се мести до втората позиция сред най-големите производители на железопътни превозни средства в света. С общо 8,2 милиарда евро (Alstom) и 7,4 милиарда евро (Bombardier) общи продажби, двете компании и в момента са на второ и трето място. В резултат на принудените от ЕК продажби на някои заводи и локомотивни серии общите приходи на обединената група се очаква да са малко под 15 милиарда евро. Само китайската влакова компания CRRC е значително по-голяма.


Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
Какво време ни очаква в неделя?
Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Божидар Божанов: По всичко изглежда, че провокаторите са действали с МВР
Разходите за заплати нарастват с около един милиард евро
Румен Петков: Омразата тръгва от парламента
Желязков: Българските евромонети ще са законно платежно средство от 1 януари
„Арда“ надви „Локомотив“ на „Лаута”
преди 5 години И защо за Сименс не можеше, а за Бомбардиер може? Брюкселските зелки вместо да създадат еврошампион с изцяло европейски корени като Еърбъс, само, че в железопътния сектор, създават поредното недоносче. отговор Сигнализирай за неуместен коментар