Вторият по големина производител на бира в света SABMiller успява да отчете през третото фискално тримесечие стабилен ръст на продажбите от 17% благодарение на силното търсене на развиващите се пазари, обяви пивоварната компания, без да назовава конкретни цифри. Продажбите на органична база се повишават с 2%.
SABMiller има в портфолиото си над 200 марки бира, сред които са Pilsner Urquell, Miller Lite, Grolsch и Peroni, а от 2011 г. и Foster's. Придобиването на австралийския бранд струваше на концерна 10,5 млрд. австралийски долари (8,5 млрд. евро).
Пивоварната компания прави около 70 на сто от печалбата си на растящи пазари, като Латинска Америка и Китай. В Народната република обаче студеното време е охладило жаждата на китайците.


„Ангели на пътя“ със сигнален сигнал за КАТ - Варна (СНИМКИ)
Почина основателят на една от големите вериги хранителни магазини у нас
Гуцанов праща социалните по наводнените места в Бургаско
Цолов завърши 12-и в Абу Даби
Откриха 8 кг марихуана при спецоперация в Бобов дол
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Рецептата Dnes: Запържени скариди със зеленчуци
Бургунди и бордо – най-актуалната тенденция за сезон есен-зима 2025
Занаятът носи радост, когато надмине очакванията
НОИ даде зелена светлина на бюджета на ДОО за 2026 г.
Блокада за камионите: Затвориха Кулата и Илинден