Застрахователите на Еврохолд България АД отчитат 75,3% годишен ръст на премийния си приход през март 2015 г. до 20,6 млн. евро, съобщи холдинга чрез Бюлетин Investor.bg.
Компаниите са част от Евроинс иншурънс груп, дъщерно на Еврохолд. Най-силен е ръстът при Евроинс Румъния, или със 109,6% до 16,86 млн. евро. Повишение със 17,5% до 628 хил. евро има при Евроинс Македония, а при Евроинс Живот с 22,8% до 63 хил. евро.
За първите три месеца на година общият ръст е със 49,5% до 54,6 млн. евро. В голяма степен повишението се дължи на значително увеличение на цените на гражданеска отговорност при Евроинс Румъния.
Общият ръст при Евроинс Румъния е със 72,7% до 43,6 млн. евро за тримесечието, при Евроинс Македония има повишение с 20,5% до 1,85 млн. евро, а при Евроинс Живот - с 3,7% до 157 хил. евро.
Понижения има при Евроинс България - с 4,9% до 8,66 млн. евро, и при Евроинс Здравно осигуряване - с 40,9% до 270 хил. евро.
Автомобилните дилъри
Високите продажби през първите три месеца на миналата година са се дължали на сключени големи корпоративни сделки, както вътрешногрупови, така и с външни клиенти, се уточнява в съобщението.
С най-много продажби от началото на тази година са Еспас Ауто с 311 продадени автомобила (425 за същия период на миналата година), Стар Моторс със 106 (спрямо 146), Булвария с 96 (спрямо 79), Ауто Италия с 47 (спрямо 81) и Нисан София с 46 (спрямо 250 преди година).
Акциите на Еврохолд България АД поевтиняват с 15,3% за последните 12 месеца до 0,909 лв. за брой и 116 млн. лв. пазарна капитализация.
Материалът е с аналитичен характер и не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. Авторът притежава 1 акция от капитала на Еврохолд България АД.
Свързани компании:


Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?