През октомври сравнимите продажби на шведската компания за облекло Hennes & Mauritz (H&M) в магазините, отворени преди най-малко една година, са се повишили с 1%, съобщава Wall Street Journal.
Общите продажби, включващи данък добавена стойност в местните валути, за същия месец са се увеличили с 11%. Анализаторите очакваха сравнимите продажби да нараснат с 3%, а общите да се покачат със 12,4%, пише MarketWatch.
Към 31 октомври 2013 г. втората най-голяма компания за модна конфекция на Стария континент притежава 3081 магазина по целия свят спрямо 2715 магазина за същия период на миналата година.
Само няколко месеца делят H&M от изнасянето на по-изтънчения си и престижен вкус към САЩ – стъпка, която допълнително ще ускори агресивната експанзия, на която се дължат високите продажби през октомври.
Шведският моден гигант, който през август стартира онлайн магазин в САЩ, планира да отвори магазини на своя бранд COS (съкратено от Collection of Style) в страната. Според експертите марката с шестгодишна история COS, предлагаща дрехи с по-класически дизайн и по-качествени материали в Европа и Азия, ще направи своя дебют през април следващата година на Spring Street в Сохо.
Този ход представлява един вид промяна за компанията, която на самия американски пазар се превърна в по-евтината и стилна алтернатива на Gap, Forever 21 и Zara, собственост на испанската Inditex. Американският пазар се превърна във втория най-голям за H&M що се отнася до реализирани приходи след Германия.
„САЩ са в нашия списък с желанията от известно време“, казва Атул Патак, говорителят на COS, като споделя, че проникването на нов пазар „често изисква време“. В момента COS притежава 75 магазина, а H&M планира да отвори поне 40 нови през следващата година.
През октомври COS тества американския пазар с т.нар. pop-up store в Сохо, предлагайки дрехи от мъжката и дамската есенно-зимна колекции.
Магазините на COS помагат на H&M да надигне глава в стремежа на марката да остане един от най-големите играчи в света на модата. Наскоро концернът създаде още един различен и по-скъп бранд с името „& Other Stories“, чийто фокус е предлагането на аксесоари, а таргетът – младите хора. По този начин шведската компания за облекла напълно ще диверсифицира портфолиото си.


Съдът на ЕС опровергава информация за допусната жалба срещу влизането ни в Еврозоната
Ограничават движението на автомобили във Варна през почивните дни заради два мача
Фратрия завърши годината с победа
Връчиха наградите „Доброволец на годината“ във Варна
19-годишен шофьор кара с 300 км/ч в София (ВИДЕО)
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
EV стигат точка на необратимост през 2026, Европа и Китай ще се интегрират
САЩ: Европа рискува да бъде заличена, ако не се промени
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Кийт Ърбан съжалява за развода си с Никол Кидман – чувства, че е сгрешил
Излезе на бял свят бижуто с форма на яйце на Фаберже, глътнато от крадец
Удареният от Украйна кораб KAIROS е заседнал край Ахтопол
Сиярто: Въпреки отричанията, в Украйна се извършва принудителна военна служба
Европрокуратурата разследва измама за 13 млн. евро у нас, извършени са над 80 обиска