Starbucks се радва на все по-голям успех в Китай, благодарение на факта, че използва същите бизнес модели като в САЩ , които са доказали, че ѝ носят успех, пише Red Luxury.
Чрез отварянето на магазини в непосредствена близост едни до други – стратегия, която марката използва често в американските квартали – компанията успява да привлече повече посетители от обикновено. Подобно на повечето райони в Ню Йорк или Лос Анджелис, един квартал в Пекин е дом на две заведения на Starbucks, които се намират само на 500 метра разстояние един от друг.
Въпреки това и двете кафенета имат достатъчно клиенти. Едното е разположено в приземния етаж на офис сграда, където обслужва предимно занимаващи се с бизнес клиенти, докато другото заведение привлича преди всичко по-млади и модерни клиенти.
Пускайки отдавна използваната си стратегия в действие, а според главния изпълнителен директор на компанията Хауърд Шулц компанията е отворила 206 нови обекта и 111франчайз магазина в Китай миналата година. Данните показват, че уверените действия на компанията са и умен ход, тъй като приходите им в Китай и Азиатско-тихоокеанския регион нараснаха с 27,1% до 917 млн. долара, пише Want China Times.
Фокусът на компанията остава върху отварянето на водещи магазини в по-големите градове като Пекин, Шанхай, Гуанджоу. Но Starbucks е решила да разшири дейността си в по-малките градове и предградия, разкри президентът на Starbucks China & Asia Pacific Джон Кълвър.
Компанията работи по спечелването на нови връзки с местното население като участва в квартални проекти и организира доброволчески дейности.
Кълвър се надява, че запознаването с местните общности ще помогне на компанията да се справи по-добре на пазара. Друга цел, която тя си поставя, е да представи социалните мрежи и мобилните плащания сред китайските клиенти.
Всичките 7000 заведения на компанията в САЩ в момента обработват плащания чрез специални Starbucks карти и мобилни приложения.


Черно море с благородна кауза за мача с Арда
Затварят основни улици заради мача Спартак - Левски днес във Варна
Хороскоп за 8 декември 2025
Скъпотия! Храните у нас продължават да поскъпват стремглаво преди еврото
7 декември е обявен за Международен ден на гражданската авиация
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Гръцкият имотен пазар губи инерция: чуждите инвестиции рязко спадат
Облачно, но без валежи в планините: подходящи условия за зимен туризъм
Александър Джартов: Бедствено положение е обявено за Ардино
Китайски изтребители насочиха радар за управление на огъня към японски самолети
Как "човекът на Тръмп" в НАСА ще изправари Китай в космоса?