IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Увеличението на цените на продуктите се отплаща на P&G

Приходите и печалбата за тримесечието надминаха очакванията

16:25 | 30.07.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Приходите и печалбата на Procter & Gamble за тримесечието надминаха очакванията на Wall Street, насърчени от увеличението на цените и силното търсене на разкрасителни продукти като SK-II и Olay. Това изпрати цената на акциите на компанията с 4% нагоре преди старта на борсовата търговия, предава Ройтерс.

Подобно на други фирми за потребителски стоки, P&G покачва цените на продуктите си, за да се справи с повишаващите се разходи за сурови материали, които изяждат маржовете ѝ.

През четвъртото тримесечие органичните продажби, внимателно разгледана метрика, която изключва елементи като придобиванията и валутните ефекти, са нараснали със 7% - най-доброто постижение от поне две години. Увеличаването на цените е допринесло за 3 процентни пункта увеличение на растежа на органичните продажби, посочват от компанията.

Органичните продажби на бизнеса с разкрасителни продукти са нараснали с 8 на сто, благодарение на по-голямото търсене на супер премиум марката SK-II и на продуктите за грижа за кожата Olay.

Звеното за продукти за дома, най-големият бизнес на компанията, който включва продукти като Tide и Febreze, се радва на 10% ръст на органичните продажби.

Нетните приходи от продажби на P&G са се повишили с 3,6 на сто до 17,09 млрд. долара през четвъртото тримесечие. Те са надминали средната прогноза на анализаторите за 16,86 млрд. долара според данни на Refinitiv.

Производителят на пелените Pampers отчете нетна загуба от 5,24 млрд. долара, или 2,12 долара на акция, за тримесечието, завършило на 30 юни, предимно заради счетоводни корекции, свързани с дейността на бизнеса Gillette Shave Care. За сравнение година по-рано фирмата отчете нетна печалба от 1,89 млрд. долара, или 72 цента на акция.

Като се изключат някои елементи, компанията е спечелила по 1,10 долара на акция, изпреварвайки средната прогноза за 1,05 долара на акция.


 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:36 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още