IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Hasbro разочарова анализаторите със слабото търсене

Нетните приходи на производителя на играчки спадат през второто тримесечие с 12,6% до 860,3 милиона долара

17:03 | 27.07.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Mark Kauzlarich/Bloomberg</em></p>

Снимка: Mark Kauzlarich/Bloomberg

Hasbro Inc. не успя да отговори на очакванията на анализаторите относно своите тримесечни финансови данни, публикувани в понеделник, тъй като спирането на производството в САЩ и други страни по света заради пандемията помрачи усилията на производителя на играчки да си осигури стабилно търсене на своите настолни игри, съобщава Ройтерс. 

Акциите на компанията, които загубиха над една четвърт от стойността си през тази година, поевтиняха с 9% по време на търговията преди старта на сесията.

Продажбите на настолните игри на Hasbro „Scrabble“, „Jenga“ и „Twister“ нараснаха през последните месеци, тъй като семействата, останали по домовете си, търсят развлечение, както и начини да поддържат децата ангажирани.

През второто тримесечие масовото прекратяване на бизнес дейността в САЩ, Ирландия и Индия заради пандемията задушиха доставките, като Hasbro обвинява мерките за социално дистанциране за 30-процентния спад на нетните си приходи в Северна Америка.

Данните на компанията са в контраст с конкурента Mattel Inc, който миналата седмица отчете ръст на нетните приходи от продажби в размер на 2% в Северна Америка на фона на възраждащото се търсене на емблематичните кукли Барби.

Hasbro заяви, че очаква производството да се възстанови до края на третото тримесечие, като това може да се случи единствено, ако не бъдат върнати по-строгите мерки, предприети от щатите по-рано през годината.

Нетните приходи на дружеството са спаднали с 12,6% до 860,3 милиона долара, като този показател не успява да достигне средната оценка на анализаторите от 992,2 милиона долара.

Hasbro се плъзна към нетна загуба в размер на 33,9 милиона долара за трите месеца, приключили на 28 юни, от печалба от 13,4 милиона долара година по-рано, главно заради разходите, свързани с покупката на Entertainment One.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 22:17 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още