Производителят на луксозни яхти Morris Yachts представи най-новата си разработка M46 Modern Classic, предаде онлайн изданието JustLuxe. Това се случи на годишното изложение на производителите в Мейн, САЩ.
Morris Yachts е фамилна компания, която е на пазара от 40 години. Известна е с линиите си M-Series и Ocean Series. Най-новото произведение, представено в Мейн, е леко отклонение от характеристиките на M-Series и разполага с невиждани досега иновации за яхта с подобни размери и клас.
Плавателният съд е по-мощен, има по-голяма кабина и други допълнителни нетрадиционни елементи, като например падаща напречна греда. В разработката му участва легендарната фирма Sparkman & Stephens, благодарение на която лодката е снабдена с нов дизайн на корпуса, позволяващ по-добро представяне в различни условия. Друго постижение е по-ниското съотношение между теглото и дължината й, което осигурява по-бързо ускорение.
Наред с това M46 разполага с просторни помещения за собствениците, иновативна система за контрол и чисто нови аксесоари, като например надуваема стойка за греблата със специален шкаф за съхранение и уникално разпределение на палубата с вградени люкове, които осигуряват достъп на естествена светлина до кабината.


Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Спипаха двама гастрольори, тарашили жилища и автомобили във Варна
Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Желязков: Българските евромонети ще са законно платежно средство от 1 януари
„Арда“ надви „Локомотив“ на „Лаута”
Астън Вила прекъсна серията на Арсенал с гол в края
Покровск: Градът, който промени войната в Украйна
Кадиров: Зеленски отдавна не е легитимен президент на Украйна
преди 12 години Така като слушам и мисля.... това много лесно може да се превърне и в моят любим вариант за пенсиониране. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Да не говорим, че винаги можеш да излезеш за няколко часа и после пак да се върнеш за нови 3 дни. Но обикновено не се стига чак до там. Властите много добре ги знаят номерата и стига да не правиш нищо лошо те оставят на мира. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Ъхь. 100% си ме разбрал. Три пъти съм живял по за един месец на борда на яхта и трябва да ти кажа, че е фантастично. Винаги цялата къща си е с тебе. Голяма част от храната ти се намира във водата във вид на миди, рапани и риби. Много хора на запад живеят на борда на яхтите си и не познават друг живот. Да не говорим, че морското законодателство е много по-либерално и даже по време на развития социализъм можехме да пътуваме без документи до Итанбул или Малта. А и до където и да е. Винаги можеш да влезеш във всяко пристанище и да се оправдаеш, че имаш проблеми - няма да те изгонят да умираш в морето я. Както казваше бат Неделчо (Неделчо Куртев) 3 дена навсякъде те оставят. Най-често използваният номер от колегите беше да идърпат маркуча за горивото на дизела, докато двигателят работи. А засмуче ли въздух помпата за високо налягане и дизелчето спира. Трябва да се обезвъздушава, а на западняците това си им изглеждаше съвсем като сериозна повреда. А 3 дни често са напълно достатъчни. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години 'Начи и ти сменяш недвижимото имущество за движимо и елиминираш последствията от кризата в живота си чрез пребиваване в по-топли води? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Ау, извинявам се. Сбъркал съм с малко. Точната дължина на лодката е 46 фута и 9 инча, а теглото и е 28 250 паунда, което прави 12,840 тона. Страшен съм. И най-големият специалист надали чи могъл да бъде по-точен. Даже по-голямото тегло може да се обясни с по-голямата дължина, ама откъде да знам, че конструктора е сложил още 9 инча отгоре. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Много хубава лодка. Гледах я на видео как върви. Едно е такова нещичко, само че по-малко ми трябва и няма да питам има ли криза, няма ли. Че това 46 явно означава 46 фута, което си е около 14 метра. Конструкцията на транеца е много интересна - само за стари хора като мене - да могат спокойно да слизат до водата и да не повтаряме филма Рим на аристократите. Въпреки, че за целта се е наложило конструкторите да сложат два ахтерщага. Всички останали модели на Morris Yachts са с един. Иначе в дизайна на корпуса няма нищо нетрадиционно - не ги слушайте Спаркмън и Стивънс. Даже е доста старомоден и е по-скоро ретро. Но това не е лошо. Аз харесвам такива неща. Само за каква надуваема стойка за греблата става дума не можах да разбера защото това чудо тежи поне 10 - 12 тона и едва ли ще върви много добре на гребла. отговор Сигнализирай за неуместен коментар