Малайзийският моден дизайнер Джими Чу нямал креативно мислене за обувките, носещи неговото име. Това заяви съоснователят на луксозната марка и бивш творчески директор Тамара Мелън пред CNBC. „Джими притежава технически способности и се справя с изработването на обувките, но няма добри идеи, за да създаде колекция. Затова се наложи да се превърна в дизайнер“, твърди Мелън.
По думите й двете, заедно с племенницата на Чу Сандра, са правили заедно скиците за новите колекции: „Аз й обяснявах моите идеи, а тя ги пресъздаваше върху хартия“.
Твърденията на Мелън се появиха точно когато тя пуска мемоарите си за живота в света на модата и обувките. В тях тя казва, че Джими Чу никога не е правил дори един дизайн за обувки, въпреки че марката носи неговото име.
Засега няма реакция от дизайнера или компанията.
Jimmy Choo е създадена през 1996 г. в Лондон от Мелън (тогава редактор в британския Vogue) и Чу. Oттогава обувките, носещи марката, станаха едни от най-известните и желани в цял свят, като затова спомогна и сериалът „Сексът и градът“.
През 2007 г. модната къща, която предлага чанти и други аксесоари беше продадена на TowerBrook Capital Partners за 294,7 млн. долара и след това през 2011 г. на швейцарската луксозна Labelux за 812 млн. долара. Точно тогава напусна и Тамара.
Преди да се захване с модния бизнес Чу е имал опит в дяловото инвестиране. Според Тамара обаче това не му е помогнал особено, защото "модата и финансите са два напълно различни свята".
„Много от тези, които се занимават с това искат просто да си подхвърлят компаниите по между си, но една модна къща не може да бъде препродавана на всеки 2-3 години, просто не е редно“, казва Мелън.
Според нея обаче несигурната икономическа обстановка в света ще принуди амбициозните дизайнери и големите модни къщи да потърсят фондове с дялов капитал, за да имат на разположение повече средства.
Бившият творчески директор на Jimmy Choo започна да разработва своя собствена марка през 2013 г. Тя е сигурна, че луксозните стоки ще продължават да се разрастват. Подобно на други компании и тя ще разчита на китайския пазар да бъде двигател на ръста в сферата й.
Вижте повече за бизнес идеите на Тамара Мелън във видеоматериала на Bloomberg


Скоро: Озоновата дупка ще изчезне непълно
Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
Какво време ни очаква в неделя?
Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
„Байерн” надигра „Щутгарт” с хеттрик на Кейн
Божидар Божанов: По всичко изглежда, че провокаторите са действали с МВР
Разходите за заплати нарастват с около един милиард евро
Румен Петков: Омразата тръгва от парламента
Желязков: Българските евромонети ще са законно платежно средство от 1 януари