Малайзийският моден дизайнер Джими Чу нямал креативно мислене за обувките, носещи неговото име. Това заяви съоснователят на луксозната марка и бивш творчески директор Тамара Мелън пред CNBC. „Джими притежава технически способности и се справя с изработването на обувките, но няма добри идеи, за да създаде колекция. Затова се наложи да се превърна в дизайнер“, твърди Мелън.
По думите й двете, заедно с племенницата на Чу Сандра, са правили заедно скиците за новите колекции: „Аз й обяснявах моите идеи, а тя ги пресъздаваше върху хартия“.
Твърденията на Мелън се появиха точно когато тя пуска мемоарите си за живота в света на модата и обувките. В тях тя казва, че Джими Чу никога не е правил дори един дизайн за обувки, въпреки че марката носи неговото име.
Засега няма реакция от дизайнера или компанията.
Jimmy Choo е създадена през 1996 г. в Лондон от Мелън (тогава редактор в британския Vogue) и Чу. Oттогава обувките, носещи марката, станаха едни от най-известните и желани в цял свят, като затова спомогна и сериалът „Сексът и градът“.
През 2007 г. модната къща, която предлага чанти и други аксесоари беше продадена на TowerBrook Capital Partners за 294,7 млн. долара и след това през 2011 г. на швейцарската луксозна Labelux за 812 млн. долара. Точно тогава напусна и Тамара.
Преди да се захване с модния бизнес Чу е имал опит в дяловото инвестиране. Според Тамара обаче това не му е помогнал особено, защото "модата и финансите са два напълно различни свята".
„Много от тези, които се занимават с това искат просто да си подхвърлят компаниите по между си, но една модна къща не може да бъде препродавана на всеки 2-3 години, просто не е редно“, казва Мелън.
Според нея обаче несигурната икономическа обстановка в света ще принуди амбициозните дизайнери и големите модни къщи да потърсят фондове с дялов капитал, за да имат на разположение повече средства.
Бившият творчески директор на Jimmy Choo започна да разработва своя собствена марка през 2013 г. Тя е сигурна, че луксозните стоки ще продължават да се разрастват. Подобно на други компании и тя ще разчита на китайския пазар да бъде двигател на ръста в сферата й.
Вижте повече за бизнес идеите на Тамара Мелън във видеоматериала на Bloomberg


Недоволството продължава: Очакват се нови блокади по границата с Гърция
Евакуацията невъзможна! Лошото време държи в капан екипажа на танкера, заседнал край Ахтопол
Среднощни сметки: МФ публикува новия проектобюджет в полунощ
Сериозен ръст на случаите на варицела във Варна
Община Варна награди най-изявените доброволци за 2025 година
Край на кеша? Как дигитализацията ще промени плащанията в Европа
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Бурното море не позволява евакуация на екипажа на заседналия танкер край Ахтопол
Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
Инфлуенсър събра $1,7 млн. за 88-годишен касиер
Масирана атака: Руски дронове и ракети поразиха жп възел край Киев
Тома Биков: Протестът помогна парадоксално на ГЕРБ