Tiffany & Co., която беше придобита от френския гигант за луксозни стоки LVMH, надмина очакванията на Wall Street за тримесечната печалба. Американският производител на бижута печели благодарение на 70-процентния ръст на продажбите си в Китай и на възстановяването на търсенето на вътрешния ѝ пазар, предава Ройтерс.
Резултатите предвещават добър празничен сезон за компанията и други търговци на луксозни стоки на дребно, които бяха силно засегнати от пандемията. Освен това подчертават нарастващото значение на продажбите в континенталната част на Китай, за да се компенсира зависимостта от туризма, особено от китайските туристи, които преди активно пазаруваха от модни центрове като Милано и Париж.
„Имахме силно трето тримесечие..., което говори за особената сила на бранда Tiffany и ни дава увереност в момент, в който навлизаме във важния празничен сезон“, коментира главният изпълнителен директор Алесандро Болиоло, който подсказва за „успешно завършване на сливането с LVMH в началото на 2021 г.“.
Tiffany и LVMH влязоха в горчива съдебна схватка миналия месец и в крайна сметка се съгласиха да сключат нова сделка, в рамките на която френската фирма купи американската на по-ниска цена – 15,8 млрд. долара, т.е. с намаление от 425 млн. долара.
Tiffany обяви, че продажбите ѝ в Азиатско-Тихоокеанския регион са нараснали с 30%, а тези в Северна и Южна Америка са се свили с 16% (значително по-малко спрямо 46-процентния срив от предходното тримесечие).
Tiffany прогнозира нисък до среден едноцифрен спад на приходите за празничното тримесечие, докато анализаторите смятат, че той ще е около 3%. Освен това тя очаква висок едноцифрен процент увеличение на печалбата за текущото тримесечие.
Здравната криза принуди базираната в Ню Йорк компания да инвестира в онлайн бизнеса си и да въведе услуга за прибиране на поръчки от определени магазини. Това помогна онлайн продажбите ѝ да скочат с 92% през тримесечието.
Като се изключат някои елементи, Tiffany е спечелила по 1,11 долара на акция, което е значително над средната прогноза за 66 цента на акция.
Нетните приходи от продажби на компанията са спаднали с около 1% до 1,01 млрд. долара през третото тримесечие, което завърши на 31 октомври, но са над средната прогноза за 980,71 млн. долара, сочат данни на Refinitiv.


Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
Какво време ни очаква в неделя?
Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Божидар Божанов: По всичко изглежда, че провокаторите са действали с МВР
Разходите за заплати нарастват с около един милиард евро
Румен Петков: Омразата тръгва от парламента
Желязков: Българските евромонети ще са законно платежно средство от 1 януари
„Арда“ надви „Локомотив“ на „Лаута”