IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Хотел в Лас Вегас отваря врати за „любопитни“ гости

Сградата е собственост на Deutsche Bank и ще разчита на любопитството на клиентите, чието присъствие в Лас Вегас силно намаля през последните години

10:04 | 15.12.10 г.
Хотел в Лас Вегас отваря врати за „любопитни“ гости

Представян като "изискан без претенциозност", най-новият и вероятно последен поне за следващото десетилетие нов хотел-казино отваря днес врати в района Лас Вегас Стрип, който все още се бори с вялата икономика, съобщи Ройтерс.

Оценен на 3,9 млрд. долара, Cosmopolitan of Las Vegas, станал собственост на Deutsche Bank след запор на активите на първоначалния инвеститор през 2008 година, ще предоставя от днес 2000 стаи от общо 3000, с които разполага.

Телевизионни реклами с останали без дъх пикола и много бели зайчета се въртят безспирно, но експерти от сектора са предпазливи в очакванията си за способността на комплекса да привлече нова дейност в Лас Вегас Стрип.

За първите 10 месеца на годината Лас Вегас е привлякъл 31,5 милиона посетители, което е увеличение от 2,8 процента спрямо миналата година, но все още е доста по-малко от 33-те милиона души, посетили Лас Вегас за същия период на 2007 година.

Двете 50-етажни кули на Cosmopolitan, обградени от открити тераси, се намират между комплексите Сити Сентър и Беладжо на MGM в западната част на Лас Вегас Стрип.

"Cosmopolitan предлага една от най-хубавите гледки към фонтаните Беладжо в Лас Вегас", каза директорът на центъра за игрални проучвания към университета Невада Лас Вегас Дейвид Шварц.

Разположението на новия комплекс, което позволява на минаващите да влязат в остъклените казина направо от тротоара, е голяма промяна спрямо последните тенденции за най-добър достъп до масовите комплекси с такси или продължително ходене пеш.

Главният изпълнителен директор на новия хотел Джон Ънуин отбеляза, че "интимната" мисъл на Cosmopolitan, който е разположен на малко над 35 хил. кв. м спрямо 485 хил. кв. м на Беладжо, е да привлече клиенти, които Ънуин определя като "любопитната класа".

Комплексът залага на сменящи се видеоекрани, които заобикалят лобито на Космополитън, както и програми за предоставяне на студиа на хора на изкуството, в които те да творят и към тях да се присъединяват посетителите.

Ънуин посочи, че комплексът ще има своя програма за редовни клиенти, според която посетителите ще получават точки за всичките си разходи, не само за хазартните игри.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:26 | 05.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от На път виж още

Коментари

Финанси виж още