Американските авиокомпании все по-усилено се конкурират за пътниците в първа и бизнес класа между Ню Йорк и Лос Анджелис, като предлагат лежащи места, скъпи френски вина и персонални асистенти за пътуващите, пише Bloomberg.
Delta Air Lines Inc., American Airlines и United Airlines разширяват пространството за пътуващите в по-скъпите класи и предлагат стоки, които по-рано бяха резервирани само за международните полети, като мини индивидуални кабинки например.
В надпреварата се включиха и JetBlue Airways Corp. и Virgin America Inc., които преследват банкери, знаменитости и други заможни клиенти. Понякога те плащат за билет цени, надхвърлящи 6500 долара. Този пазар, който обикновено заема малък дял от пътниците във всеки полет, осигурява около 75% от приходите от вътрешните полети.
За разлика от други вътрешни маршрути в САЩ, по линията Ню Йорк-Лос Анджелис има сериозно търсене от страна на клиенти, готови да платят по-висока цена за място в първа класа, твърдят експерти. Тази линия е както най-натоварената с около 3,2 млн. пътници годишно, така и най-доходоносната с продажби за 1,43 млрд. долара годишно. Цената на билетите за първа класа може да са с 10 пъти над тази за икономичната.
В центъра на конкуренцията по линията Ню Йорк-Лос Анджелис са лежащите места. Delta купи няколко самолета Boeing 767 с подобна екстра за презокеанските си полети, като в момента ги използва и за някои вътрешни линии. United също е в процес на подмяна на седалките и преподрежда кабините на самолетите, като преминава от три на две класи.
Друга мода са т. нар. "мини-апартаменти". American например през ноември ще прибави към флотилията си нови самолети Airbus A321, които ще разполагат с 10 подобни "апартамента" с лежащи седалки, 20 напълно лежащи места за бизнес класа и 36 места с допълнително място за краката. Ще има само 36 обикновени места.


Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Няма опасност за околната среда заради авариралият танкер край Ахтопол
Никола Цолов спечели първия си подиум във Формула 2
Меси донесе победата на Локо (Сф) над Ботев (Пд) в драматичен мач с пет гола
Задействаха BG-ALERT в Бургаско, две реки преляха
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Защо туристи посещават места на зверства?
Община Царево задейства системата BG Alert
Идеи за коледни подаръци под 50 лева
Зеленски: Русия падна ниско, атакува цивилни обекти в деня на Свети Николай
Новата стратегия за национална сигурност на Тръмп е насочена към Европа
преди 12 години Специално АА са бягай по далеч. Поискаш храна допълнително- плати, чай, кафе- плати. По вътрешните полети в АА те чаржат 5-6 $ за една кола. Направо не ми се мисли за 1 класа отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Да му мисли икономичната класа... отговор Сигнализирай за неуместен коментар