Мобилното приложение на запалката Zippo за iPhone се оказва доста удачно. То е безплатно и за последните девет месеца е изтеглено повече от 5 млн. пъти, съобщава MediaRevolution.ru.
Маркетолозите, занимаващи се с рекламната стратегия на Zippo, създадоха мобилното приложение на запалката за iPhone, за да запознаят съвременната младеж с марката. В момента Virtual Zippo Lighter попада сред най-популярните мобилни приложения - вече започват да го свалят притежатели на iPhone не само от САЩ, но и от други страни, където брандът Zippo е по-малко популярен.
Приложението Virtual Zippo Lighter е дело на компанията Moderati, занимаваща се с мобилен маркетинг. То превръща iPhone във виртуална запалка. Благодарение на вградения в устройството акселерометър при движение на ръката пламъкът на запалката "се движи" в същия ритъм. "Запалването" на пламъка пък стават при леко докосване на екрана с пръсти. "Загасянето" се получава при "затваряне" на капака на запалката (отново с докосване на екрана с пръсти или чрез рязко движение на ръката).
Статистиката сочи, че потребителите използват Virtual Zippo Lighter по 2-3 пъти на месец, като го демонстрират на около 5 свои приятели. Въз основа на това от MediaRevolution.ru посочват, че потенциалната аудитория на приложението възлиза на 25 млн. души.
От Moderati смятат, че популярността на приложението се дължи на неговата простота и на факта, че то прави точно това, което обещава. Пред маркетолозите обаче остава предизвикателството да намерят начин да накарат хората да използват приложението по-често от 2-3 пъти месечно.
По думите на изпълнителния директор на Moderati е възможно да бъде създадена и концертна версия на приложението. Тъй като по концерти феновете често слушат любимите си песни, светейки със запалки или с мобилните си телефони, то идеята на концертната версия е, след като се "запали" Zippo, на екрана на iPhone да се появи информация за предстоящите в близко време концерти. За тази цел потребителите ще трябва не просто да включват огъня на екрана на своя iPhone, но също така и да свалят редовно информация от мрежата.
Маркетолозите, занимаващи се с рекламната стратегия на Zippo, създадоха мобилното приложение на запалката за iPhone, за да запознаят съвременната младеж с марката. В момента Virtual Zippo Lighter попада сред най-популярните мобилни приложения - вече започват да го свалят притежатели на iPhone не само от САЩ, но и от други страни, където брандът Zippo е по-малко популярен.
Приложението Virtual Zippo Lighter е дело на компанията Moderati, занимаваща се с мобилен маркетинг. То превръща iPhone във виртуална запалка. Благодарение на вградения в устройството акселерометър при движение на ръката пламъкът на запалката "се движи" в същия ритъм. "Запалването" на пламъка пък стават при леко докосване на екрана с пръсти. "Загасянето" се получава при "затваряне" на капака на запалката (отново с докосване на екрана с пръсти или чрез рязко движение на ръката).
Статистиката сочи, че потребителите използват Virtual Zippo Lighter по 2-3 пъти на месец, като го демонстрират на около 5 свои приятели. Въз основа на това от MediaRevolution.ru посочват, че потенциалната аудитория на приложението възлиза на 25 млн. души.
От Moderati смятат, че популярността на приложението се дължи на неговата простота и на факта, че то прави точно това, което обещава. Пред маркетолозите обаче остава предизвикателството да намерят начин да накарат хората да използват приложението по-често от 2-3 пъти месечно.
По думите на изпълнителния директор на Moderati е възможно да бъде създадена и концертна версия на приложението. Тъй като по концерти феновете често слушат любимите си песни, светейки със запалки или с мобилните си телефони, то идеята на концертната версия е, след като се "запали" Zippo, на екрана на iPhone да се появи информация за предстоящите в близко време концерти. За тази цел потребителите ще трябва не просто да включват огъня на екрана на своя iPhone, но също така и да свалят редовно информация от мрежата.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Хиляди протестираха в Румъния против корупцията
Румен Радев на Ханука: Да помним поуките от миналото
Мехмед Дикме предрича сблъсък между Борисов и Пеевски
Киселова каза в прав текст кое е съборило кабинета
Ива Митева: ИТН прекрачиха една граница, от която няма връщане назад
Рекордна цена на медта: Идва криза в предлагането точно когато пристига AI бумът
Нещата не вървят добре за Netflix и Елисън в битката им за Warner Bros.
Как Toyota се оказа изключение от тенденцията в Китай
Защо Тайланд и Камбоджа продължават да водят една и съща война
Украйна предлага да се откаже от исканията си за членство в НАТО
Нов радар за 230 000 евро всява ужас сред шофьорите
Смартфонът се оказва по-важен от двигателя
Сбогувахме се с тези коли през 2025
Плюсове и минуси на газовата уредба при дизеловите двигатели
Поредното изискване на ЕС вдига цената на новите автомобили
Коремните мазнини след 50 години повишават риска от смърт с цели 83%
Какво представляват Социалните предприятия за хора с увреждания?
Древно езеро, изчезнало преди 100 000 години, се появи отново
Археолози откриха огромна подводна структура край Франция
Експерти изследват слънчевото магнитно поле с помощта на AI