В Китай изведнъж се появиха множество хора, които може да бъдат поставени в графата "платежоспособни млади потребители". Става дума за млади купувачи, до голяма степен свикнали със скъпите марки и това, което те представляват. От друга страна обаче те са и много широко скроени спрямо брандовете, с които се асоциират, защото оценяват значението им като по-маловажно спрямо непосредственото съдържание и имиджа.
Платежоспособните млади потребители са много прозорливи и взискателни що се касае до качеството. 80% от продажбите на луксозни автомобили до края на това десетилетие ще бъдат постигнали благодарени на поколението Х и поколението У.
Може би най-популярната марка в Китай е Аudi, следвана от Mercedes и BMW. Как е възможно oбаче една сравнително нова компания като Infiniti да се пребори с германските колоси?
По ирония на съдбата тези три германски марки са толкова успешни, че изглежда са навсякъде. Точно там се появява и голямата възможност – претворяването на понятието за лукс. Трудна, но не непосилна задача, с която са се нагърбили в Infiniti.
Повече за автомобилния производител може да научите от материала на Bloomberg!


7 декември е обявен за Международен ден на гражданската авиация
Виц на деня - 7 декември
Мачовете по ТВ днес (7 декември)
Времето във Варна на 7 декември
Честваме паметта на свети Амвросий Медиолански
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Как "човекът на Тръмп" в НАСА ще изправари Китай в космоса?
Проходът Троян-Кърнаре е временно затворен
Япония е изправена пред криза, свързана с деменция
Почти 50% подкрепа за предложението за ограничаване на населението в Швейцария
Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна